مرتبط | وبلاگ - نگار پیامک

مرتبط

بهترین سیستم تبلیغات در تلگرام و ساخت ربات تلگرام ، دیدوگرام

دیدوگرام

اگر صاحب کسب و کاری هستید و قصد دارید مخاطبان و مشتریان جدیدی را برای خود به دست آورید، مطمئناً اصطلاحات تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام را از دوستان و آشنایان خود شنیده‌اید.

جذب مخاطب برای کانال تلگرام، کار بسیار سختی است. با این حال، اگر تبلیغات در تلگرام به درستی انجام شود می‌تواند کسب و کار شما را متحول کند. اما چگونه این اتفاق ممکن خواهد شد؟

(بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

آسانی طراحی سایت را با پرتال تجربه کنید

آسانی طراحی سایت را با پرتال تجربه کنید

قصد دارید وب‌سایتی مطابق با سلیقۀ خودتان داشته باشید، اما برای انجام این کار دانش کافی را در اختیار ندارید؟ به طراحان وب‌سایت اعتمادی نداشته و نمی‌خواهید بدقولی‌های آنها را تحمل کنید؟ دوست دارید هر زمان و هر طور که بخواهید وب‌سایت خود را ویرایش کنید و لازم نباشد به شخص دیگری وابسته باشید؟ ترجیح می‌دهید برای مدیریت وب‌سایت خود یک پنل کاربری ساده داشته باشید؟

سایت‌ساز پرتال به شما اجازه می‌دهد تنها ظرف ۵ دقیقه بدون کمک گرفتن از کسی یک وب‌سایت با آدرس اینترنتی و طراحی دلخواه خود ایجاد نمایید. برای این کار، یک محیط کاربری ساده ولی قدرتمند در اختیار شما قرار خواهد گرفت که بهترین و پیشرفته‌ترین امکانات سایت‌سازهای روز جهان را در خود جای داده است. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

نوین: پیشگام عرصۀ بازاریابی دیجیتال

نوین: پیشگام عرصۀ بازاریابی دیجیتال

رسانۀ تجارت نوین با هدف گسترش رسانه های دیجیتال فارسی زبان در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد. در آغاز فعالیت، تیم نوین متشکل از ۳ نفر بود که همگی از اهمیّت فضای دیجیتال برای آیندۀ کشور باور داشتند و در جهت بهبود وضعیت آن در ایران تلاش کردند.

امروز با اینکه بیش از ۱۰ سال از تاسیس نوین می گذرد، اما نوینی ها هنوز هم رسالت و اهداف خود را فراموش نکرده اند. مجموعه نوین می کوشد نقشی هر چند کوچک در جهت پیشبرد و همگانی شدن رسانه های دیجیتال در ایران داشته باشد. از ۱۲ سال پیش تا امروز، مجموعۀ نوین با اجرای پروژه های دیجیتال متنوع و موفق بسیاری، کارنامۀ درخشانی را در زمینه بازاریابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی از خود به جای گذاشته است. در ابتدا بیشتر این پروژه ها تنها ایده ای ناملموس و خام بودند، اما امروزه فعالیت گسترده و درآمدزایی این پروژه ها مجموعه نوین را به یکی از کارآفرینان برتر در فضای دیجیتال تبدیل کرده است. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

چرا نگار پیامک پنل رایگان در اختیارتان قرار می دهد؟

چرا نگار پیامک پنل رایگان در اختیارتان قرار می دهد؟

آیا می دانستید نگار پیامک جزو معدود سامانه های پیامک است که به طور رایگان پنل اس ام اس خود را در اختیار کاربران قرار می دهد و کاربران می توانند با استفاده از سامانه نگار پیامک، ۱۰ پیامک رایگان ارسال نمایند؟ ما در نگار پیامک می خواهیم به مشتریان خود قدرت دهیم. هیچ وقت از شما نخواهیم خواست که از سامانه ای که به کارتان نمی آید استفاده کنید. حال شاید این سوال را بپرسید که چرا نگار پیامک پنل های خود را به رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. ما در این مقاله دلایل خود را برایتان خواهیم گفت. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

مزایای استفاده از پیامک برای برقراری ارتباط با کارکنان

مزایای استفاده از پیامک برای برقراری ارتباط با کارکنان

یک مدیر قابل و کار کشته از اهمیت نیروی کاری آگاه است. کارمندان از ضروریات یک تجارت هستند و به همین دلیل برقراری ارتباط با آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در سازمان های بزرگ برقراری ارتباط رو در رو با کارمندان بسیار دشوار است. این ویژگی پنل اس ام اس از آن دست مزایایی نیست که در طولانی مدت بر روی کسب و کارتان تاثیر بگذارد، بلکه شما باید با هدف و در اسرع وقت آن را انجام دهید. پیامک از آن دست ابزارهای ارتباطی است که ارتباط بین تجارت و کارمندان را آسان می سازد. پیش از این هیچ ابزار قابل اطمینانی برای انجام این کار در دسترس نبود اما اکنون شرکت ها می توانند با استفاده از پنل اس ام اس به راحتی با کارکنان خود در ارتباط باشند. در این مطلب می خواهیم مزایای بازاریابی پیامکی را برای برقراری ارتباطات داخلی بررسی کنیم. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

۱۰ واقعیتی که پیامک را به موفق ترین سیستم تبلیغاتی تبدیل کرده است

 10 واقعیتی که پیامک را به موفق ترین سیستم تبلیغاتی تبدیل کرده است

طی سالیان گذشته پنل های اس ام اس به یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای شرکت ها تبدیل شده اند. هرچند، مطمئنا از این بابت تعجب نمی کنید، زیرا بیشتر شما در حال حاضر از میزان تاثیر گذاری این روش ارتباطی/تبلیغاتی آگاهی دارید. حال ممکن است برخی از شما صحت و سقم این مسئله را باور نکنند به همین خاطر ما در این مطلب تصمیم داریم ۱۰ واقعیت بازاریابی پیامکی را برای شما بیان کنیم. این ۱۰ واقعیت دلایلی برای موفقیت بازاریابی پیامکی در چند سال اخیر هستند. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

بدترین نصیحتی که درباره بازاریابی پیامکی خواهید شنید

بدترین نصیحتی که درباره بازاریابی پیامکی خواهید شنید

به عنوان یک صاحب کار یا یک مدیر بازاریابی، هر چیزی را که می شنوید یا می خوانید باور نکنید. ما حتی به شما پیشنهاد می کنیم مطالب وبلاگ ما را دو بار بررسی کنید و در صورت مشاهده مشکل یا داشتن سوال ما را از دیدگاه خود آگاه سازید. مطمئن شوید که مطالبی که ما در اختیارتان قرار می دهیم عملکر کمپین تبلیغات پیامکی شما را بهبود می بخشد. اگر در این رابطه مطمئن نیستید، خوشحال می شویم که ما را از سوالات خود آگاه سازید. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

مزایا و کاربردهای بازاریابی پیامکی برای کتابفروشی ها

 مزایا و کاربردهای بازاریابی پیامکی برای کتابفروشی ها

امروزه افراد سریع ترین و راحت ترین راه انجام یک کار را انتخاب می کنند بنابراین آن ها می خواهند که خریدها یشان نیز به همین شکل صورت گیرد . اگر می خواهید که مشتریان از محصولات شما به خوبی استقبال کنند باید راحت ترین روش ها را به آنها عرضه کنید. یکی از بهترین حالت های ممکن این است که به مشتریان خود این امکان را دهید تا در هر زمان و در هر مکانی بتوانند با شما تماس برقرار کنند. امروزه سفارش محصول از طریق ارسال ایمیل نیز به فرایندی وقت گیر تبدیل گشته است. افراد برای دریافت و ارسال یک ایمیل باید به یک کامپیوتر و اینترنت دسترسی داشته باشند. بنابراین استفاده از سامانه پنل ارسال اس ام اس مناسب ترین روش برای برقراری ارتباط با مشتریان است، حتی در هنگامی که آن ها به رایانه یا اینترنت دسترسی ندارند. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

چرا بازاریابی پیامکی برای تجارت های کوچک ضروری است؟

چرا بازاریابی پیامکی برای تجارت های کوچک ضروری است؟

اگر چند سال پیش نظر صاحبان تجارت های کوچک را درباره شبکه های اجتماعی می پرسیدید، احتملا نسبت به آن بی تفاوت می بودند و تاثیر گذاری شبکه های اجتماعی را انکار می کردند. مطمئنا بسیاری از آنها اصلا بر روی شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری نمی کرده اند و بیشترشان حتی صفحه ای برای تجارت خود در شبکه های اجتماعی نداشتند. اکنون به زمان حال بیاییم. تمامی تجارت ها و فروشگاه های کوچک صفحه ای در شبکه های اجتماعی دارند که در آن برای تجارت خود بازاریابی می کنند. حتی افرادی که در گذشته نسبت به این روش بازاریابی بی اعتنا بودند یا دیدگاهی منفی داشتند، اکنون از این روش برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

بازاریابی پیامکی چگونه می تواند کسب و کار کوچک شما را ارتقا دهد؟

بازاریابی پیامکی چگونه می تواند کسب و کار کوچک شما را ارتقا دهد؟

احتمالا شما از دوستانتان زمزمه هایی از بازاریابی پیامکی را شنیده اید، اما هنوز آمادگی این را ندارید تا در این عرصه قدم بگذارید. بیش از همه هر چیز دیگری، مطمئن نیستید که این روش بازاریابی نوین بتواند کسب و کار شما را رونق بخشد. مطمئنا از خود این سوال را می پرسید که بازایابی پیامکی چگونه می تواند بر روی تجارت کوچک من تاثیر بگذارد؟

هرچند که ما می توانیم با دلایل بسیاری به شما ثابت کنیم که بازاریابی پیامکی ابزاری ضروری برای یک کسب و کار است اما در همین متن به چند نمونه از این دلایل اکتفا می کنیم. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >
صفحه 1 از 41234

ثبت نام رایگان پنل اس ام اس در کمتر از چند دقیقه پنل اس ام اس