3 کاربرد مهم بازاریابی پیامکی برای کارواش ها

صاحبان کارواش ها به تازگی تصمیم گرفته اند که از راهکار جدیدتری برای توسعه و رونق کسب و کار خود استفاده کنند. امروزه فرهنگ استفاده از بازاریابی پیامکی روز به روز در حال رشد است و کارواش ها نیز تصمیم گرفته اند که از این خدمات استفاده کنند. درست است، در ابتدا نیز باور اینکه کارواش ها نیز از پنل اس ام اس استفاده می کنند، برای ما هم کمی تعجب آور بود. اما کاربردها و مزایای سامانه پیامک برای تجارت ها بسیار زیاد است که استفاده نکردن اشتباهی بزرگ به حساب می آید. در این مقاله می خواهیم ۳ کاربرد مهم بازاریابی پیامکی برای کارواش ها را برای شما عزیزان توضیح دهیم. به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

به مشتریانتان پیشنهادی بدهید که نتوانند آن را رد کنند

صاحبان کارواش ها می توانند برای جذب مشتری بیشتر، خدمات خود را با ارسال اس ام اس به مشتریانشان پیشنهاد دهند. این اس ام اس ها می تواند شامل تخفیف های ویژه یا مدت داری باشد که هزینه خدمات را برای مشتریان بسیار کم می کند. هدف از ارسال این پیامک ها جذب مشتریان بیشتر و رونق بخشیدن به کسب و کار کارواش ها است. در ایام قدیم، راه مناسبی برای ارائه تخفیف به مشتریان وجود نداشت و همه چیز به کوپن های کاغذی منتهی می شد. اما امروزه، با گسترش استفاده از پیامک، کارواش ها این امکان را دارند که همیشه با مشتریانشان در ارتباط باشند و آنها را از جدیدترین رویدادها و قیمت ها مطلع سازند. این اس ام اس ها می توانند در روزهای خلوت و کم مشتری، کسب و کار کارواش ها را تغییر دهند. تنها کافیست که در سایت نگار پیامک ثبت نام کنید و با استفاده از پنل اس ام اس خود، به مشتریانتان پیامک تخفیف بفرستید.

کوپن تخفیف

کوپن های تخفیف مشتریان را ترغیب می کنند که حتما برای یک بار هم که شده به کارواش شما سر بزنند تا خودروی خود را تمیز کنند. بازاریابان و متخصصان تبلیغاتی، ارائه کوپن تخفیف را یکی از هوشمندانه ترین روش های تبلیغاتی تلقی می کنند. در نگاه کلی، روش کار کوپن های تخفیف به این شکل است که در مدت زمان زمان خاصی به افرادی که این پیامک ها را دریافت کرده اند، تخفیف ویژه ای تعلق می گیرد. مثلا: ۲۰% تخفیف برای شستشوی کامل اتومبیل. مشتریانی که این پیامک را دریافت کرده اند نیز می توانند با نشان دادن این پیامک ها به مسئولان کارواش، از تخفیف خود استفاده کنند. مطمئن باشید که اگر مخاطبانتان نیز قصد شستشوی اتومبیل خود را نداشته باشند، با دیدن کوپن های تخفیف شما حتما به کارواش شما مراجعه خواهند کرد.

۲۰% تخفیف جهت شستشوی کامل اتومبیل شما – کارواش محسن

ارسال یادآور و اطلاعیه ها

داشتن پنل اس ام اس مزایا و کاربرهای دیگری نیز دارد. صاحبان کارواش ها می توانند با ارسال پیامک، نکات مهم زیادی را به مشتریان خود یادآوری کنند. این نوع پیامک های یادآور نام شما را به مرور زمان در ذهن مخاطبان حک می کند و آنها را تشویق به مراجعه به کارواش شما می کند. همچنین می توان از سامانه پیامک برای ارسال آخرین اخبار به مشتریان استفاده کرد. اگر شما تغییراتی را در کارواش خود ایجاد کرده اید، اگر قیمت های خود را تغییر داده اید یا اگر از تکنولوژی خاصی استفاده می کنید می توانید تنها با ارسال یک پیامک مشتریان خود را از این امر آگاه سازید. نکته زیبای دیگر این است که شما می توانید مشتریانتان را از وضعیت آب و هوایی آگاه سازید و از آنها بخواهید که پس از روزهای بارانی و برفی به شما سر بزنند. این کار مطمئنا اعتماد مشتریانتان را نسب به نام کارواش شما افزایش می دهد.

شستشوی انواع اتومبیل با مناسب ترین قیمت – کارواش محسن

نتیجه گیری

سامانه پیامک ابزاری ابزاری فوق العاده برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان یک کارواش است. بازاریابی پیامکی این امکان را به شما می دهد تا به راحتی کارواش کوچک خود را به یکی از معروفترین و بهترین کارواش های شهر تبدیل کند. مطمئن هستیم در آینده، شاهد استفاده های خلاقانه و جدیدی از پنل اس ام اس توسط کارواش ها خواهیم بود.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.