7 کاربرد بازاریابی پیامکی برای تجارت های کوچک

امروزه همانطور که تجارت های کوچک در حال پی بردن به مزایای استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه هستند، محبوبیت بازاریابی پیامکی روز به روز در حال افزایش است. آمار ها نشان می دهند که ایده ی “گرفتن اجازه” پیش از ارسال پیامک تبلیغاتی/خدماتی به مشتریان راهکار بسیار موثری برای پیشرفت و ارتقای تجارت ها و کسب و کار ها می باشد. این امر به مشتریان این امکان را می دهد که به صورت داوطلبانه عضو خبرنامه ی پیامکی شرکت ها و فروشگاه ها شوند. اکنون که صاحبان صنایع به دنبال روش های بسیار جدیدی برای بازاریابی و تبلیغات می باشند، ما در نگار پیامک سعی کردیم فهرست کوتاهی از اساسی ترین روش های استفاده از بازاریابی پیامکی را برای کاربران خود فراهم کنیم. شما با خواندن این مطلب، متوجه خواهید شد که چگونه می توانید از سامانه ارسال پیامک خود برای رونق بخشیدن به تجارت کوچکتان استفاده نمایید.

کوپن های پیامکی

می توانید از طریق سامانه پیامکی خود برای مشتریانتان کوپن های تخفیف ارسال نمایید. آمار نشان می دهد که ۹۷% از این پیامک ظرف ۵ دقیقه ابتدایی از ارسال خوانده خواهند شد. مطمئن باشید که این پیامک ها در تجارت شما تاثیر گذار خواهند بود. چه کسی از تخفیف ۲۰% محصول مورد علاقه خود ناراضی خواهد بود؟

ارسال دعوتنامه

آیا می خواهید مشتریان خود را به مراسم خاصی دعوت نمایید؟ تنها کافیست که متن پیامک خود را آماده کنید و آن را به صورت انبوه برای مشتریان خود ارسال کنید. سعی کنید که متن پیامکتان بسیار دوستانه باشد.

پیامک های یادآور

آیا اجناس فروشگاه خود را به حراج گذاشته اید و می خواهید مطمئن شوید که مشتریانتان از این واقعه اطلاع دارند؟ کافیست که متن پیامک خود را با هدف یاد آوری آماده سازید و آن را به صورت انبوه به مشتریان خود ارسال کنید. مطمئن باشید که هیچ نوع روش تبلیغاتی موثرتر از پیامک نمی توانند به خوبی این خبر را اطلاع رسانی کنند.

یادآور وقت ملاقات

آیا کسب و کار شما به گونه ای است که با مشتریان خود قرار ملاقات می گذارید؟ آیا می خواهید مطمئن شوید که آیا آنها به موقع در دفتر یا مطب شما حاضر می شوند؟ شما می توانید در هر زمانی متن پیامک خود را نوشته و آن را برای ارسال زمانبندی کنید تا مطمئن شوید که مشتری شما به موقع در محل حضور پیدا می کند.

برگزاری مسابقه پیامکی

آیا تا به حال برای جذب مشتری مسابقه برگزار کرده اید؟ پیامک روش بسیار مناسبی برای برگزاری مسابقه است. به طور مثال می توانید از مشتریان خود بخواهید که بین ساعات ۳ تا ۶ بعد از ظهر کلمه “غذا” را برای شما ارسال نمایند. سپس به قید قرعه یک نفر از شرکت کنندگان را به صورت رایگان مهمان رستوران خود کنید. این کار نه تنها مشتری های جدیدی را برای شما دست و پا می کند بلکه، فهرست خبرنامه ی پیامکی شما را نیز بیشتر می کند.

اطلاع رسانی محصولات جدید

آیا محصول جدیدی را به بازار عرضه کرده اید؟ می توانید با ارسال پیامک انبوه به مشتریانتان آنها را از جزییات این عرضه مطلع سازید.

سیستم خودکار پاسخگو

آیا می خواهید اطلاعات و اخبار خود را به عموم اطلاع رسانی کنید؟ برای این کار تنها به یک خط اختصاصی و یک کلمه ی کلیدی احتیاج دارید. به عنوان مثال مشتریان می توانند با ارسال کلمه کلیدی “اخبار” به خط اختصاصی شما، از اخبار روز مطلع شوند.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.