مزایا و کاربردهای بازاریابی پیامکی برای کتابفروشی ها

امروزه افراد سریع ترین و راحت ترین راه انجام یک کار را انتخاب می کنند بنابراین آن ها می خواهند که خریدها یشان نیز به همین شکل صورت گیرد . اگر می خواهید که مشتریان از محصولات شما به خوبی استقبال کنند باید راحت ترین روش ها را به آنها عرضه کنید. یکی از بهترین حالت های ممکن این است که به مشتریان خود این امکان را دهید تا در هر زمان و در هر مکانی بتوانند با شما تماس برقرار کنند. امروزه سفارش محصول از طریق ارسال ایمیل نیز به فرایندی وقت گیر تبدیل گشته است. افراد برای دریافت و ارسال یک ایمیل باید به یک کامپیوتر و اینترنت دسترسی داشته باشند. بنابراین استفاده از سامانه پنل ارسال اس ام اس مناسب ترین روش برای برقراری ارتباط با مشتریان است، حتی در هنگامی که آن ها به رایانه یا اینترنت دسترسی ندارند.

در طی چند سال گذشته تلفن همراه به بخش جدا ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده است به طوریکه ما بدون همراه داشتن موبایل خانه ی خود را ترک نمی کنیم. با استفاده از بازاریابی پیامکی می توانید به بهترین شکل ممکن و به طور مداوم با مشتریان خود در ارتباط باشید و خدمات خود را به خوبی به آنها عرضه کنید. همچنین برقراری ارتباط شما با مشتریان، می تواند بر اساس نیازهایتان یک طرفه یا دو طرفه باشد. مشتریان شما می توانند با استفاده از این سرویس کتب مورد نیاز خود را سفارش دهند و یا حساب های خود را پرداخت کنند.

مزایا و کاربردهای سامانه ارسال پیامک برای کتابفروشی

معرفی کتب جدید:

با استفاده از پیامک شما می توانید کتب جدیدی را که در بازار عرضه شده اند به مشتریان خود معرفی کنید یا حتی می توانید قسمتی از کتاب یا جمله ای از آن را برای آنها ارسال کنید. با این روش مشتریان شما همیشه از جدیدترین اخبار بازار کتاب ایران مطلع هستند.

ارسال کوپن تخفیف:

از ابتدای تاریخ، ارائه ی تخفیف یکی از بهترین روش های جلب مشتریان جدید بوده است. کتاب فروشان و ناشران محترم می توانند با ارسال کوپن تخفیف پیامکی، مشریان بسیاری را به کتابفروشی/انتشاراتی خود بکشانند. مطمئنا انجام این کار در طولانی مدت مشتریان ثابت شما را افزایش می دهد.

همیشه ارائه ی تخفیف یکی از بهترین روش های جلب مشتری بوده است . ناشران و کتاب فروشان محترم می توانند هر از چند گاهی با ارائه ی کوپن های تخفیف پیامکی سیل عظیم مشتری ها را به درون کتاب فروشی های خود بکشند . مطمئنا این کار تعداد مشتری های ثابت شما را افزایش خواهد داد .

ارسال پیامک های تبریک:

برقراری ارتباط دوستانه با مشتریان یکی از مهم ترین نکات بازاریابی خوب است. ش ما می توانید با ارسال پیامک هایی فرا رسیدن روز های مهم سال را به آنها تبریک بگویید و حتی روز تولد مشتریانتان را به آنها تبریک بگویید. مطمئنا مشتریان با دیدن این پیامک ها دلگرم خواهند شد و همواره حامی کسب و کار شما خواهند بود.

رویداد ها:

آیا قرار است رویداد مهمی را در کتابفروشی شما برگزار شود؟ آیا قرار است در طی مراسمی خاص اثر جدید یک نویسنده با حضور وی رونمایی شود؟ آیا می خواهید در دوره ی مشخصی نمایشگاه کتاب های خارجی برگزار کنید؟ آیا به دلیل اتفاق خاصی قرار است کتاب فروشی شما به مدت چند روز تعطیل باشد؟ شما می توانید با ارسال یک اس ام اس تمام این اطلاعات را به مشتریان خود گزارش دهید.

ارتباط با کارمندان:

اگر می خواهید طی یک جلسه مهمی با کارمندانتان، برنامه ی سالیانه خود را بررسی کنید و می خواهید از حضور کارمندانتان در این جلسه مطمئن باشید تنها کافیست با ارسال یک پیامک تاریخ جلسه را به کارمندان خود یادآوری کنید.

زمانبندی ارسال پیامک ها:

یکی از مزایای مهم پنل ارسال اس ام اس، امکان از پیش آماده سازی پیامک ها و زمانبندی ارسال آن ها است. به این ترتیب، دیگر نیازی نیست که پیامک ها را به صورت تکی ارسال کنید. کافیست متن را آماده کنید و به آن تاریخ و ساعت بدهید. سامانه به صورت خودکار شروع به ارسال پیامک ها به مشتریان می کند.

سفارش محصولات:

با استفاده از پنل اس ام اس می توانید سیستمی را به وجود آورید که مشتریان به راحتی بتوانند با ارسال نام کتاب و نام نویسنده به یک خط اختصاصی از وجود این کتاب در کتابفروشی شما مطلع شوند و در صورت موجود بودن کتاب، آن را سفارش دهند.

***

بازاریابی پیامکی روش های متنوع بسیاری را برای برقرای ارتباط با مشتریان به شما ارائه خواهد کرد. انعطاف پذیری این سیستم تبلیغاتی مزایای بسیاری را در اختیارتان قرار می دهد و مطمئنا بسیار برای کسب و کار شما مفید است. مطمئن باشید که مشتریان شما بابت ارائه ی خدمات پیامکی سپاسگذار شما خواهند بود. ارائه ی خدمات پیامکی کاملا مقرون به صرفه است و از اتلاف وقت با ارزش شما و مشتریانتان جلوگیری خواهد کرد. اگر مشتریان در زمان مناسب پیامک های شما را دریافت نمایند می توانند بر اساس وقت خود برنامه ریزی انجام دهند، این امر باعث جلب اعتماد آن ها شده و شما در طولانی مدت دارای مشتریان ثابت بسیاری خواهید بود.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.