چرا نگار پیامک پنل رایگان در اختیارتان قرار می دهد؟

آیا می دانستید نگار پیامک جزو معدود سامانه های پیامک است که به طور رایگان پنل اس ام اس خود را در اختیار کاربران قرار می دهد و کاربران می توانند با استفاده از سامانه نگار پیامک، ۱۰ پیامک رایگان ارسال نمایند؟ ما در نگار پیامک می خواهیم به مشتریان خود قدرت دهیم. هیچ وقت از شما نخواهیم خواست که از سامانه ای که به کارتان نمی آید استفاده کنید. حال شاید این سوال را بپرسید که چرا نگار پیامک پنل های خود را به رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. ما در این مقاله دلایل خود را برایتان خواهیم گفت.

شما در یک شب نمی توانید به موفقیت دست یابید

در بازاریابی پیامکی، موفقیت شما نشان دهنده میزان تلاش شما خواهد بود. اگر می خواهید که به بیشترین میزان موفقیت دست پیدا کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که مطالب وبلاگ ما را مطالعه کنید. مطمئنا شما نمی توانید طی ۲۴ ساعت تمام راهکارهای پیامکی را بیاموزید، مگر اینکه خودتان مبدع این روش تبلیغاتی باشید. این امر کاملا محال است، حتی اگر امکان این اتفاق وجود داشته باشد، مطمئنا در طولانی مدت پاسخگوی نیازهای شما نخواهد بود. بهتر است مدت زمانی را به یادگیری نحوۀ عملکرد سامانه پیامک خود اختصاص دهید. نیازی نیست عجله کنید. مطمئن باشید در مدت کوتاهی با مطالعۀ کافی و آزمون و خطای سامانه، شما به بازاریابی حرفه ای تبدیل می شوید.

ما نیز مانند شما به موفقیت می اندیشیم

فرصت را غنیمت بشمارید. درست است که سامانه رایگان نگار پیامک اجازه ارسال ۵۰۰۰۰ اس ام اس رایگان را به شما نمی دهد، اما برای کاربران تازه کار، مزیتی فوق العاده به شمار می آید. ما نیز می خواهیم مانند شما تجارت خود را گسترش دهیم. اما هیچ وقت به خودمان اجازه نمی دهیم پنلی را که برایتان کارایی ندارد، بهتان توصیه کنیم. در بیشتر موارد کاربران ما تنها به یک کلمه اختصاصی احتیاح دارند و ما این موضوع را با آنها در میان می گذاریم. با گذاشت زمان بسیاری از آنها نیاز به داشتن بیش از یک کلمه اختصاصی را احساس می کنند و ما این تصمیم گیری را به عهده خودشان می گذاریم. اگر شما در تجارت خود موفق باشید، ما نیز در تجارتمان موفق خواهیم بود.

تست رایگان بسیار کارآمد است

شما می توانید به رایگان از پنل ما استفاده کنید و حتی ۱۰ پیامک رایگان نیز ارسال نمایید. ما به این شکل به قضیه نگاه می کنیم. اگر شما درتجارتتان موفق شدید، همکاری با سامانه ما را ادامه خواهید داد. به همین خاطر ما هیچ گاه شما را مجبور به ثبت نام نمی کنیم. ما دوست داریم که شما بتوانید آزادانه از سامانه نگار پیامک استفاده کنید و هنگامی که در بازاریابی خبره شدید، سیستم خود را به روز رسانی کنید.

 

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.