مزایا و کاربردهای پیامک برای شهربازی ها و مراکز تفریحی

این تصور که بازاریابی پیامکی تنها برای شرکت های بزرگ کاربرد و منفعت دارد، تصوری کاملا اشتباه است. استفاده از پنل اس ام اس نه تنها برای تجارت ها ابزار تبیلغاتی مناسب است بلکه برای مراکز تفریحی نیز کاربرد بسیاری دارد. امروزه مراکز تفریحی و شهر بازی هایی نظیر دهکده آبی از پنل اس ام اس برای جذب مشتریان بیشتر استفاده می کنند. متخصصان بازاریابی معتقدند در چند سال آتی میزان ارسال چنین پیامک هایی بیشتر از گذشته خواهد بود. در این مطلب سعی داریم برایتان توضیح دهیم که مراکز تفریحی و شهربازی ها چگونه از مزایا و کاربردهای بازاریابی پیامکی بهره می برند. پس به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

جمع آوری اطلاعات مشتریان

اسامی افرادی که به مرکز تفریحی شما مراجعه می کنند میتواند به مرور زمان در پایگاه اطلاعاتی شما ذخیره شود. این افراد مشتریان شما هستند و شما باید از آنها حمایت کنید. ارسال پیامک های هفتگی یا ماهانه می توانید به آنها یاد آوری کنید که به مرکز تفریحی یا شهربازی شما مراجعه کنند. ارسال چنین پیامک هایی در طولانی مدت به شما کمک می کنند که تعداد بیشتری از افراد را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.

آوردن همراه

آوردن همراه شاید یکی از قدیمی ترین روش های بازاریابی در سراسر جهان باشد. شما می توانید با استفاده از پنل اس اما اس خود و با مدرن سازی این روش بازاریابی، مخاطبان خود را ترغیب کنید که از شهر بازی شما دیدن کنند. سیستم “آوردن همراه” به این شکل است که شما می توانید با ارسال پیامک از مشتریان خود بخواهید که همراه با دوستانشان از مرکز تفریحی شما دیدن کنند. سپس شما در ازای هر نفر به آنها تخفیف ویژه ای می دهید.

پکیج تفریحی برای کودکان

مطمئنا می توان گفت که مخاطبان اصلی شهربازی شما کودکان هستند. بنابراین شما باید شیوه ای را در نظر بگیرید که این بخش از بازار را مورد هدف قرار دهد. همواره سعی کنید با والدین کودکان مشتری مدار باشید و تخفیف های روزانه یا هفتگی به آنها پیشنهاد کنید. همچنین، تلاش کنید که شهربازی شما مکانی مناسب و آرام برای گذراندن آخر هفته یا تعطیلات خانواده ها باشد تا آنها به گذراندن وقت در مرکز تفریحی شما علاقه مند شوند. از اینکه شهربازی شما محیط امنی برای کودکان است مطمئن شوید. در آخر نیز سعی کنید که اس ام اس ها تبلیغاتی خود را برای افرادی ارسال کنید که دارای فرزند هستند و همچنین وضع مالی مناسبی دارند.

مسابقه پیامکی

تقریبا می توان گفت که امکاناتی که یک پنل اس ام اس در اختیار شما قرار می دهد بی شمار است. پیامک موثرترین و هدفمند ترین روش ارتباط با مشتریان می باشد. صاحبان شهربازی ها می توانند با استفاده از سامانه پیامک خود مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشانند. تنها کافیست که یک مسابقه پیامکی با این هدف برگزار نمایند. به این ترتیب صاحبان شهربازی ها می توانند مخاطبان را ترغیب کنند که در این مسابققه شرکت کنند و برنده ی مسابقه پیامکی می تواند یک روز کامل در شهربازی به صورت رایگان تفریح کند.

نتیجه گیری

شهربازی ها می توانند با استفاده از بازاریابی پیامکی به راحتی درآمد خود را چند برابر کنند. علی رغم رشد روز افزون رسانه های جمعی، بازاریابی پیامکی همچنان موفق ترین سیستم بازاریابی موجود در جهان می باشد. چه شرکت های بزرگ و چه شرکت های کوچک، همگی از پنل اس ام اس استفاده می کنند زیرا نه تنها مقرون به صرفه است بلکه در طولانی مدت می تواند سرمایه عظیمی را به سمت صاحبان کار جذب کند. بنابراین اگر شما فکر می کنید که برای بازاریابی مرکز تفریحی خود از چه ابزاری استفاده کنید، بهتر است که بازاریابی پیامکی را امتحان کنید.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.