آیا استفاده از پیامک برای کسب و کار شما مفید است؟

همه ی ما درباره شگفتی و کارایی بالای بازاریابی پیامکی شنیده ایم و می دانیم که سامانه پیامک ابزاری بسیار مفید برای تجارت های بسیاری می باشد. اما آیا این ابزار برای تجارت شما کارایی دارد؟ شما حتما می دانید که تعداد بسیار زیادی از افراد که در تجارت های گوناگون فعالیت می کنند از پنل اس ام اس برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند و در عین حال بسیاری دیگر از این ابزار استفاده نمی کنند. خب در این جا این سوال پیش می آید که یک سامانه پیامک چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد؟ مطمئنا واقعیات بسیاری وجود دارد که شما باید پیش از هر اقدامی از آنها مطلع باشید. در این مقاله سعی داریم چند نکته درباره بازاریابی پیامکی برای شما عزیزان بیان کنیم تا شما بتوانید راحت تر برای استفاده کردن یا نکردن از یک سامانه پیامک تصمیم بگیرید.

هزینه

به طور کلی، بیشتر تجارت های کوچک و متوسط برای ارسال پیام هایشان به مشتریان از بازاریابی پیامکی استفاده می کنند. یکی از دلایل استفاده از آن، هزینه بسیار پایین استفاده از پنل اس ام اس می باشد. مسلما شرکت های بزرگ می توانند تبلیغات عظیم تر و گسترده تری مانند تبلیغات تلویزیونی انجام دهند، در حالیکه شرکت های کوچک قادر به انجام این کار نیستند. بنابراین برای اینکه تجارت های کوچک بتوانند پیشرفت داشته باشند از بازاریابی پیامکی استفاده می کنند. این روش تبلیغاتی هزینه بسیار کمی نسبت به روش های دیگر تبلیغات دارد و به همان اندازه نیز تاثیر گذار است.

آگاهی بخشی به مشتریان

سازمان های بین المللی روش های مختلف تبلیغاتی دارند که به وسیله آنها مشتریانشان را از خدمات و محصولات جدید خود مطلع می سازند. در عین حال، سازمان های کوچک تر از ابزارهای تبلیغاتی متنوع بهره مند نیستند زیرا بودجه کافی برای آن را ندارند. یکی از موثرترین راه ها برای تجارت های کوچک جهت آگاه سازی و مطلع کردن مشتریان، بازاریابی پیامکی است. این پیامک ها به سرعت به دست مخاطبان می رسند و میزان پاسخگویی آنها بسیار بالا است.

پتانسیل رشد

بازاریابی پیامکی همچنین می تواند زمینه رشد یک تجارت را فراهم کند. هنگامی که پیامک ها به دست مشتریانتان می رسد این انتظار می رود که میزان تقاضا برای محصول و خدمات شما افزایش یابد. پیشنهاد ها و تخفیفات ویژه شما می توانند به خوبی مشتریان را جذب شما کنند و در نهایت کمپین تبلیغاتی شما بهتر عمل می کند. یادتان باشد که پیامک های تبلیغاتی مستقیما به تلفن همراه افراد ارسال می شود و ۹۵% از پیامک های تبلیغاتی توسط مخاطبان خوانده می شوند. این درحالی است که روش های دیگر تبلیغاتی مانند تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی به همه گیری بازاریابی پیامکی نیستند.

ارتباط قوی

بازاریابی پیامکی به صاحب کاران این امکان را می دهد تا روابط خود را با مشتریانشان مستحکم تر کنند. وقتی که شما بتوانید با مشتریان خود روابط صمیمی تری برقرار کنید، مطمئنا کسب و کارتان نیز رونق خواهد گرفت. با استفاده از این روش می توانید مشتریان خود را نسبت به برند تجاری خود وفادار کنید.

نتیجه گیری

با توجه به مزایای بسیار زیادی که بازاریابی پیامکی دارد، خوب است بگوییم که بیشتر صاحب کاران از این ابزار برای بازاریابی و تبلیغات کسب و کار خود استفاده می کنند. ممکن است شما مشاهده کنید که سازمان و شرکت های بزرگ از این ابزار استفاده نمی کنند، اما تقریبا تمامی تجارت های کوچک از سامانه ارسال پیامک استفاده می کنند و از آن نتیجه می گیرند.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.