4 ایده فوق العاده برای از پیامک در پیتزا فروشی ها

ما در نگار پیامک از کمک کردن به پیتزا فروشی ها خوشحال هستیم، زیرا برای ما، پیتزا فروشی ها نمونه بسیار خوبی از شغل های کوچک موفق هستند. تمام افرادی که ما تا کنون با آنها کار کرده ایم و به آنها مشاوره داده ایم علاقه بسیاری به گسترش دادن کسب و کار خود و فراهم آوردن امکانات مناسب برای مشتریانشان، نشان داده اند. به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه کننده خدمات پیامک در ایران، آگاه سازی مشتریان و صداقت در کار، اهداف اصلی ما در این تجارت می باشند. که ای دو هدف همواره ما را به سمت رضایت مشتریان سوق داده اند.

اگر شما صاحب پیتزا فروشی هستید که به تازگی با پدیده ی بازاریابی پیامکی آشنا شده اید، می توانید با خواندن این متن ایده های بسیاری را برای راه اندازی خبرنامه پیامکی خود به دست آورید. پس به شما پیشنهاد می کنیم که این متن را تا انتها مطالعه فرمایید.

با عضویت در خبرنامه پیامکی ما، یک اسلایس پیتزا به رایگان میل فرمایید

بسیاری از پیتزا فروشی های معتبر در وقت نهار، پیشنهادهای ویژه ای به مشتریان خود می دهند. این ایده بسیار مفید است زیرا در نهایت شما یک پیتزا به صورت کامل هزینه نمی کنید، همچنین به مشتریان خود چیزی ارزشمند را پیشنهاد می دهید. دادن یک اسلایس پیتزا رایگان فکری بسیار نو و تازه است. این کار نه تنها شما را برشکسته نمی کند بلکه مشتریانتان را ترغیب می کند تا دائما به فروشگاه شما مراجعه کنند.

با خرید یک پیتزا بزرگ، یک سفارش رایگان از منو دریافت کن

بر اساس تجربه ما با کاربرانمان، متوجه شده ایم که در یک پیتزا فروشی بیشتر مشتریان پیتزای کوچک سفارش می دهند. با این پیشنهاد شما می توانید مشتریانتان را ترغیب کنید تا یک یا چند پیتزای بزرگ سفارش دهند. همچنین لازم نیست نگران باشید. این کار میزان سود فروش شما را آنچنان که فکر می کنید کاهش نمی دهد.

دریافت سفارش پیش از موعد برای مناسبت های ویژه

اگر شما به عنوان یک پیتزا فروشی این توانایی را دارید که پاسخگوی تقاضای مشتریانی باشید که می خواهند برای روزهای تعطیل، مناسبات و یا رویدادهای مهم خانوادگی پیتزا سفارش دهند، با دریافت سفارش از مشتریان می توانید سود بسیار خوبی را دریافت نمایید. به جای اینکه زمان زیادی برای سفارش پیتزا از طریق تلفن همراه صرف شود، می توانید از مشتریان خود بخواهید که پیتزای خود را از قبل به صورت اس ام اسی برای مناسبات ویژه سفارش دهند ودر ازای سفارش خود تخفیف بگیرند.

در روز تولد مشتریانتان به آنها یک پیتزای رایگان بدهید

مشتریان دوست دارند که در ازای خرید یک محصول جایزه دریافت کنند. شما می توانید با استفاده از پیامک تبریک تولد، میتوانید به مشتریان خود تخفیف خاص پیشنهاد دهید. برای مثال میتوانید به آنها یک پیتزای رایگان هدیه دهید تا ترغیب شوند که روز تولدشان را در پیتزا فروشی شما جشن بگیرند. مطمئن باشید این روش در بالا بردن محبوبیت شما در نزد مشتریانتان بسیار کارآمد است.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.