سامانه ارسال پیام کوتاه یا SMSPanel چیست؟

اگر تا امروز نام سامانه پیام کوتاه را شنیده اید اما به طور دقیق اطلاعاتی از آن ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها دنبال کنید. تا مفهوم دقیقی را از سامانه ارسال پیامک (SMSPanel) درک نمایید. سامانه ارسال پیامک یا پنل ارسال اس ام اس نرم افزاری (Script) تحت وب است که امکان ارسال و دریافت پیامک و در کل مدیریت پیامک ها را برای کاربران از طریق اینترنت فراهم میکند. این سامانه های ارسال پیام کوتاه نیازی به هیچ سخت افزار جانبی مانند GSM Modem یا سیم کارت ندارند و همه چیز تحت وب قابل اجرا است. شما می توانید با استفاده از این پنل های ارسال پیام کوتاه از امکاناتی نظیر ارسال پیامک انبوه، ارسال بر اساس کد پستی، ارسال منطقه ای و… بهره مند شوید. امروزه تمامی شرکت ها و کارخانه های معتبر و حتی شرکت های جدیدالتاسیس از این سامانه استفاده می کنند. در عصر ارتباط امروزی، استفاده از پنل ارسال پیامک به امری ضروری تبدیل گشته است.

سامانه ارسال پیامک، امکان ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی، بدون نیاز به هزینه های گرافف و چاپ تبلیغاتی را به مقدار چشمگیری کاهش می دهد. با پیشرفت حیرت انگیز فناوری در دو دهه گذشته به طور حتم روش های تبلیغاتی نیز با گذشته تفاوت بسیاری کرده است. امروزه دیگر نیازی به چاپ هزاران آگهی تبلیغاتی نیست. می توانید به سادگی، با دریافت یک پنل ارسال اس ام اس کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنید و از همین روش خدمات بسیاری به مشتریان خود ارائه کنید.

آیا می دانید تفاوت پنل ارسال پیام کوتاه (SMSPanel) با مودم جی اس ام (GSM Modem) چیست؟

پنل های ارسال پیامک نیازی به سخت افزار های جانبی مانند GSM Modem ندارند و همچنین سرعت ارسال پیام کوتاه در این سامانه ها بسیار بیشتر از GSM Modem می باشد (چیزی در حدود ۲۰۰۰ الی ۳۰۰۰ پیامک در دقیقه). نکته ی قابل توجه دیگر این است که سامانه های ارسال پیامک نیازی به سیم کارت ندارند و تمامی کارها تحت وب انجام پذیرند. همچنین امکان ارسال پیامک با شماره های اختصاصی (پیش شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰) فقط در سامانه های ارسال پیامک وجود دارد. در یک مقایسه ی کلی می توان گفت که قابلیت های سامانه ارسال پیامک در برابر مودم های جی اس ام بسیار زیاد است.

مجریان رسمی ارائه دهنده سامانه پیامک انبوه در ایران چه کسانی هستند؟

شرکت رهیاب به عنوان تنها مرکز رسمی ثبت شماره اختصاصی پیام کوتاه با پیش شماره ۱۰۰۰ از سوی شرکت ارتباطات سایر منتخب شده است. شرکت آتیه به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه با پیش شماره ۲۰۰۰ در ایران می باشد. همچنین، مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) تنها ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه با پیش شماره ۳۰۰۰ در ایران می باشد و در انتها می توان گفت که شرکت رهیاب پیام گستران تنها اپراتور رسمی ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه با پیش شماره ۵۰۰۰۱ می باشد.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.