چرا باید از بازاریابی پیامکی استفاده کنید؟

گسترش و توسعه روز‌افزون عصر ارتباطات، اصلی ترین عامل بروز تغییرات در جوامع امروزی است. با پیشرفت فناوری تقریبا تمام روابط فرم و شکل جدیدی به خود گرفته است و بازاریابی نیز از این امر مستثنی نیست. هم اکنون ابزارهای بسیاری اعم از تلویزیون، رادیو، وب سایت، مجله و روزنامه، اینترنت و … برای بازاریابی وجود دارد که پیامک نیز در چند سال گذشته به جمع ابزارهای تبلیغاتی پیوسته است. تا کنون بازاریابی پیامکی از تمامی ابزارهای نام برده شده موفق تر عمل کرده است. دلیل این امر نیز شخصی تر بودن و هدفمندتر بودن پیامک می باشد. بسیاری از کابران تلفن همراه به هر کجا که می روند تلفن همراه خود را نیز با خود حمل می کنند. همچنین در حال حاضر سامانه ارسال پیامک ارزان ترین و موفق ترین سیستم تبلیغاتی به شمار می آید. با استفاده از بازاریابی پیامکی می توانید از مشاهده ی صد در صدی پیامک خود توسط مخاطبین مطمئن باشید. به عبارت دیگر می توانید با کم ترین هزینه بیشترین میزان بازدید را در مقایسه با ابزارهای پیامکی دیگر داشته باشید.

مزایای استفاده از بازاریابی پیامکی

مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین ویژگی های بازاریابی پیامکی که آن را از سایر رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تبلیغاتی متمایز می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند عبارتند از :

سرعت انتقال پیام به بازار هدف

پیامک های تبلیغاتی را می توان به صورت کنترل شده در کم ترین زمان برای گروهی خاص از بازار که از پیش شناسایی شده اند، ارسال نمود

ارسال تک پیامک به مخاطبان و مشتریان

این توانایی می‌تواند برای کمک به تحقق اهداف بازاریابی “تک‌ به تک” بسیار مناسب باشد ‌و با توجه به سفارشی بودن ارزش پیامک ارسالی را برای افراد افزایش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد.

هزینه پایین رسانه و نرخ پاسخ مصرف کنندگان

مطالعه ها و بررسی های انجام شده نشان می دهد که بازاریابی به وسیله تلفن همراه می تواند مقرون به صرفه تر از سایر رسانه ها باشد و نرخ پاسخ گیرندگان پیام کوتاه تلفن همراه می تواند حدود ۲۰ بار بیشتر از سایر رسانه ها باشد .

 دسترسی دائم به مشتریان

صاحبان تلفن ‌‌‌‌‌‌‌‌‌همراه، این وسیله را در بیشتر اوقات از روز همراه خود دارند. از این رو یک شرکت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند به طور دایم ارتباط خود را با مخاطبان حفظ کند و در مواقع اضطراری، پیامک هایی را به مخاطبان ارسال کند.

 افزایش اعتماد مصرف کنندگان از طریق شخصی سازی پیامک

شبکه بی سیم دارای مزیت بالقوه برای ارسال اطلاعات دقیق تر و دارای جزییات بیشتر است، پیامک را می توان با توجه به هر یک از مشتری ها ایجاد کرد و نتیجه بهتری گرفت. از آنجا که تلفن همراه جزء وسایل شخصی می باشد، بازاریاب ها می توانند هر فرد را به طور خاص و با در نظرگرفتن خصوصیاتی مانند موقعیت اجتماعی، علایق شخصی، زمان و مکان، مورد توجه قرار دهند، که این امر اعتماد کاربران را افزایش می دهد.

 بالا بودن میزان یادآوری و به خاطرسپاری پیامک

چون این پیامک به طور مشخص و از طریق شخصی ترین وسیله ارسال می شود، در ذهن گیرنده نقش می بندد و از قدرت اثرگذاری بالایی برخوردار است.

امکان ذخیره‌سازی پیام و ارسال آن برای دیگر افراد

در صورتی که پیامک جذابیت داشته باشد و محتوای آن افراد را به ارسال آن تشویق کند بازاریابی ویروسی محقق می شود که می‌تواند کارآیی تبلیغات را به صورت تصاعدی افزایش داده و شرکت را از مزایای بی‌شمار آن منتفع سازد.

خدمات نگار پیامک

از آنجایی که ارسال پیامک یکی از نوین ترین فناوری های ارتباطی است تیم مشاوره ی شرکت نگار پیامک بر آن شده است که خدمات خود را از طریق پیامک به مشترکین و مشتریان خود ارائه نماید و شما کاربران محترم می توانید از خدمات جدید و به روز این سامانه بهره مند شوید. این خدمات شامل موارد زیر می باشد :

– اطلاع رسانی بابت نرخهای جدید

– برگزاری مسابقه پیامکی ( قرعه کشی و تعیین برنده ­ها درکمتر از یک ثانیه ) به صورت اتوماتیک

– ارسال پیام های مناسبتی به صورت خودکار ( ایام محرم – ماه مبارک رمضان – ۲۲ بهمن و … )

– اطلاع رسانی جدیدترین اخبار

– دریافت انتقادات و پیشنهادات

– بالا بردن سطح علمی و کاربردی مخاطبان

– اطلاع رسانی جدیدترین محصولات شرکت

– اطلاع رسانی در مورد شرایط اعطای تسهیلات تخفیف ویژه

– ارتباط دوطرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتری

– اعلام خدمات خاص برای مشترکین نمونه با توجه به نظر خود مشترکین

– اطلاع رسانی به مشترکین در خصوص ارائه ی خدمات نوین

– گزارشات متعدد و کامل از وضعیت شرکت

– و …

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.