چرا مشتریانتان پیامک های شما را نادیده می گیرند؟

هنگامی که بازاریابی پیامکی به درستی انجام شود، به پدیده ی شگفت انگیزی تبدیل خواهد شد. برخی اوقات کاربران ما، دلایل نا موفق بودن کمپین تبلیغات پیامکی خود را از ما جویا می شوند. ما در نگار پیامک سعی می کنیم با تا با ارائه ی بهترین خدمات پیامکی به مشتریانمان، آنها را در موفقیت تجارتشان یاری کنیم. گاهی اوقات این نیاز وجود دارد که برای رسیدن به موفقیت، روش ها و تاکتیک های تبلیغاتی خود را تغییر دهید و یا همه چیز را از ابتدا، آغاز کنید. در هر صورت در این مقاله سعی داریم برخی از علت های نادیده گرفتن پیامک های تبلیغاتی توسط اعضای خبرنامه پیامکی را بررسی کنیم و راهکاری موثر در این رابطه به شما عرضه کنیم. پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

پیامک های زیادی را ارسال می کنید

مطمئن باشید هیچ کس دوست ندارد هر روز پیامک تبلیغاتی دریافت کند. حتی اگر آن فرد وفادارترین مشتری شما باشد، در آخر از اینکه هر روز از شما اس ام اس دریافت می کند آزرده خواهد شد و آن را نوعی تجاوز به حریم شخصی تلقی می کند. اگر شما به مشترکین خبرنامه خود قول داده اید که در ماه ۴ پیامک برایشان می فرستید، به عهد خود وفا کنید و شرایطتان را با عضو شدن آنها تغییر ندهید. به این ترتیب شما می توانید اعتماد آنها را نسبت به نام تجاری خود جلب کنید. مطمئن باشید که اگر به قول خود عمل کنید، به مرور زمان بر تعداد طرفداران شما اضافه خواهد شد.

ارسال پیامک در زمان نا مناسب

باز هم مطمئن باشید که هیچ کس نمی خواهد در ساعت ۲ بامداد اس ام اس تبلیغاتی دریافت کند. ما مطمئنیم که شما هیچ وقت در ساعات پس از بامداد برای مشترکین خود پیامک تبلیغاتی ارسال نکرده اید، ولی بهتر است برای موفقیت کمپین تبلیغاتی خود برنامه زمانی مشخص و دقیقی را برای پیامک هایتان در نظر بگیرید. به طور مثال در طول هفته بیشتر افراد از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر در محل کار خود هستند. بنابراین زمان مناسب برای ارسال اس ام اس های تبلیغاتی در ظهر و در هنگام وقت ناهار و همچنین پس از ساعت کاری آنها است. اگر در ساعت ۱۱ شب برای مشترکین خود پیامک تبلیغاتی ارسال میکنید، از اینکه آنها پیامک های شما را نادیده می گیرند تعجب نکنید. به این نکته نوجه داشته باشید که هر شغلی مخاطبان خاص خود را دارد، بنابراین بهتر است برای زمانبندی کردن پیامک های تبلیغایی خود زمان فعالیت مشترکین خود را در نظر بگیرید. بهتر است برای انجام این کار با مشاوران نگار پیامک مشورت کنید.

ارسال پیامک های اسپم گونه

کاملا واضح است که اگر مدام از مشترکین خود بخواهید که محصولات شما را خریداری کنند در نهایت آنها از خواندن پیامکهای تبلیغاتی شما خسته می شوند. زمانی که می خواهید پنل اس ام اس خود را راه اندازی کنید، بهتر است در ابتدا خود را به جای مشترکین خود قرار دهید. آیا شما می خواهید که به صورت مداوم این قبیل پیشنهادات را دریافت کنید؟ در هنگام ارسال اس ام اس های تبلیغاتی خود مطمئن شوید که متن پیامک های شما با نیازهای مشتریانتان مرتبط است.

عدم صلاحیت مشترکین خبرنامه پیامکی

اگر از بانک شماره تلفنی که به تازگی خریداری کرده اید استفاده می کیند یا به صورت تصادفی به شماره های مختلف پیامک ارسال می کنید، اصلا تعجبی ندارد که پاسخی به پیامک های شما داده نشود. این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید، گسترگی و تعداد اعضای فهرست مخابان شما اهمیتی ندارد، مهم این است که مخاطبان شما چقدر به فعالیت های شما علاقه دارند. اگر تعداد اعضای خبرنامه پیامکی شما ۲۰،۰۰۰ نفر است، اما تنها ۱۰۰ نفر با دریافت پیامک به شما مراجعه می کنند، مطمدن باشید که اعضای فهرست شما صلاحیت کافی برای دریافت اس ام اس های تبلیغاتی شما را ندارند. چیزی که شما را در تجارتتان موفق می سازد داشتن مشتریان وفادار است، نه داشتن شماره تماس بسیار زیاد.

قابل پیش بینی نبودن زمان ارسال پیامک هایتان

این نکته را بدانید که بیشتر مشتریان شما “قابل پیش بینی” بودن را می ستایند، حتی اگر این امر به صورت نا خود آگاه باشد. برای مثال اگر شما در روزهای دوشنبه برای مشتریان خود پیشنهادهای ویژه ارسال می کنید، هنگامی که این کار را به طور مداوم انجام دهید این پیشنهاد در ضمیر ناخودآگاه مشتریانتان نقش می بندد و در نهایت از محصولات شما استقبال می کنند. مطمئنا این کار به نفع تجارت شما خواهد بود، چرا که مشتریان شما منتظر پیشنهاد بعدی شما خواهند بود.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.