چرا بازاریابی پیامکی برای تجارت های کوچک ضروری است؟

اگر چند سال پیش نظر صاحبان تجارت های کوچک را درباره شبکه های اجتماعی می پرسیدید، احتملا نسبت به آن بی تفاوت می بودند و تاثیر گذاری شبکه های اجتماعی را انکار می کردند. مطمئنا بسیاری از آنها اصلا بر روی شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری نمی کرده اند و بیشترشان حتی صفحه ای برای تجارت خود در شبکه های اجتماعی نداشتند. اکنون به زمان حال بیاییم. تمامی تجارت ها و فروشگاه های کوچک صفحه ای در شبکه های اجتماعی دارند که در آن برای تجارت خود بازاریابی می کنند. حتی افرادی که در گذشته نسبت به این روش بازاریابی بی اعتنا بودند یا دیدگاهی منفی داشتند، اکنون از این روش برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند.

حالا به سراغ بازاریابی پیامکی می رویم. آیا این شیوه ی جدید ارتباطی/خدماتی برای هر کسب و کاری ضروری است؟ در این مقاله برایتان به شما خواهیم گفت که چرا داشتن پنل اس ام اس برای تجارت کوچک شما ضروری است.

۹۹% پیامک ها توسط مخاطبان خوانده می شوند

در مقایسه با آمار ۱۰-۱۵% شبکه های اجتماعی یا آمار ۲۰-۳۰% بازاریابی ایمیلی، کاملا عاقلانه است که بگوییم که آمار سرعت و دسترسی بازاریابی پیامکی کاملا در بین روش های دیگر تبلیغاتی برنده است. تصور کنید که می توانید تنها با ارسال یک اس ام اس با بیشتر (حتی تمامی) مشتریان خود در ارتباط باشید. شیوه های تبلیغاتی/بازاریابی آینده در حول محور تلفن همراه خواهد بود. تنها به یک دلیل ساده، کارآمدی آن.

در سراسر جهان ۶ میلیارد نفر به تلفن همراه دسترسی دارند

با توجه به این که جمعیت جهان ۷ میلیار نفر است، کاملا عاقلانه است که بگوییم بازاریابی پیامکی تاثیر گذار است. تلفن همراه اکنون در مسیر درستی حرکت می کند و در آینده به مقصد نهایی خود خواهد رسید. آخرین فردی نباشید که از خدمات تلفن همراه استفاده می کند. بهتر است که به سرعت از این شیوه تبلیغاتی تاثیرگذار و مقرون به صرفه استفاده کنید. استفاده از پنل اس ام اس نه تنها قدرت تبلیغاتی شما را افزایش می دهد، بلکه میزان وفاداری مشتریان و ارتباط شما با آنها را تقویت می کند.

بازاریابی پیامکی کاملا مقرون به صرفه است

در نگار پیامک، افراد تازه کار می توانند به طور رایگان سرویس ما را بررسی کنند و با فرستادن ده پیامک رایگان آن را امتحان کنند. همچنین، پنل های پولی ما نیز کاملا مقرون به صرفه اند. بازاریابی پیامکی شیوه تبلیغاتی آنی، مقرون به صرفه و کاملا نوین است که در آینده داشتن آن به ضروریات کسب و کار شما تبدیل خواهد شد.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.