مزایا و کاربردهای پیامک برای سالن های آرایشی

اگر شما صاحب یک سالن آرایش باشید، احتمالا با خود فکر کرده اید که چگونه می توانید از سامانه ارسال اس ام اس برای سالن آرایشی خود استفاده نمایید. خب، بهتر است بدانید که بازاریابی پیامکی همان چیزی است که برای رونق کسب و کار خود به آن احتیاج دارید. با استفاده از بازاریابی پیامکی می توانید به راحتی و با هزینه ای بسیار کم با مشتریان خود در ارتباط باشید. با استفاده از پیامک می توانید آرایشگاه خود را تبلیغ کنید، به مشتریان خود وقت ملاقات دهید یا زمان قرار آنها را تغییر دید، نکات آرایش و بهداشتی به مشتریان خود ارسال کنید و در نهایت آنها را در رابطه با کسب و کار خود سرگرم سازید. به زبان ساده بهتر است بگوییم، با استفاده از پیامک می توانید مشتریان بسیاری را به سمت سالن آرایشی خود بکشانید و ساعت ها خلوت خود را پر کنید. همه ی این کارها در جهت کسب درآمد بیشتر انجام می شوند. اگر می خواهید با کاربردها و مزایای پیامک برای سالن های آرایشی آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

چرا باید از پیامک برای سالن های آرایشی استفاده کرد؟

محبوبیت:

بهتر از این آمار اطلاع داشته باشید که از هر ۵ نفر تقریبا ۴ نفر دارای تلفن همراه هستند و از پیامک استفاده می کنند. بنابراین این آمار محبوبیت پیامک را در بین مردم نشان می دهد. آرایشگاه ها می توانند با استفاده از پیامک با مشتریان خود به خصوص مشتریان جوان تر در ارتباط باشند. در آمریکا، آمارها نشان می دهد که ۹۷% از جوانان برای برقراری ارتباط با دوستان خود از اس ام اس استفاده می کنند. ما مطمئن هستیم که در ایران و سراسر جهان، چنین آمار مشابه ای وجود دارد. بنابراین پیامک می تواند بهترین وسیله برای برقراری ارتباط با مشتریان شما باشد.

زمان:

آیا زمان زیادی صرف خواندن یک پیامک می شود؟ جواب بسیار ساده است. خیر. هیچ فردی ۱۰ دقیقه از زمان خود را صرف خواندن پیام کوتاه نمی کند. آمارها نشان می دهد که ۹۰% از پیامک های ارسالی ظرف یک دقیقه پس از دریافت توسط مخاطبان خوانده می شوند. این سرعت به شما این امکان را می دهد تا به صورت مختصر و صریح اطلاعات خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهید و با آنها در مدتی کوتاه ارتباط برقرار کنید.

دیده شدن:

آمارها در سراسر جهان نشان می دهد که ۹۷% از پیام های کوتاه تبلیغاتی توسط مخاطبان خوانده می شوند. این در حالی است که تنها ۱۰% از ایمیل های تبلیغاتی خوانده می شوند. همچنین از آنجا که تلفن همراه یک وسیله شخصی می باشد، امکان اسپم شدن پیامک وجود ندارد و تمامی پیامک ها در صندوق دریافت مخاطب نشان داده خواهند شد.

صمیمیت پیامک:

از آنجا که تلفن یک وسیله شخصی می باشد، افراد پیامک هایی را که دریافت می کنند ظرف مدت کوتاهی می خوانند. زیرا آنها منتظر دریافت اخباری از جانب اقوام، دوستان و همکاران خود می باشند. بنابراین بهتر است هنگامی که پیامک تبلیغاتی شما را دریافت می کنند، این احساس صمیمیت و دوستی همچنان برقرار باشد. بهتر است با مشتریان خود مانند یک دوست برخورد نمایید و فضای سرد تجاری را از بین ببرید.

دسترسی همیشگی :

بیشتر افرادی که دارای گوشی موبایل هستند، همیشه تلفن خود را به همراه دارند. همه ی در خانواده ی خود فرد جوانی را داریم که حتی شب ها نیز همراه با موبایل خود می خوابد. این امر به شما دسترسی همیشگی به مشتریانتان می دهد. بر خلاف شیوه های قدیمی تبلیغاتی (کوپن های کاغذی و تراکت های تبلیغاتی)، شما می توانید با مشتریان آرایشگاه خود، در هر زمان و در هر کجا که باشند، در ارتباط باشید.

مقرون به صرفه:

در قیاس با انواع شیوه های تبلیغات و اطلاع رسانی ، پیامک کم هزینه ترین نوع بازاریابی است . مطمئنا هزینه ی پرداخت تنها چند ریال در ازای هر اس ام اس، در برابر میزان مبلغ دریافتی از هر مشتری قابل مقایسه نیست.

یک سالن آرایشی و زیبایی چه پیامک هایی را ارسال می کند؟

یاد آوری قرار ملاقات :

با استفاده از پیامک، صاحبان سالن های آرایشی می توانند به مشتریان خود وقت ملاقت بدهند و یا از حضور به موقع آنها برای وقت قبلی شان مطمئن شوند. صاحبان سالن های آرایشی می توانند با استفاده از اپلیکیشن تقویم موجود در سامانه نگار پیامک، پیامک های خود را از پیش زمانبندی نمایند.

کوپن های تخفیف :

ارسال کوپن های تخفیف پیامکی به مشتریان سالن های زیبایی می تواند تعداد بسیار زیادی از آنها را به سالن زیبایی شما بکشاند. کوپن های تخفیف از قدیم ابزار مناسبی برای جذب مشتریان بوده اند. به یاد داشته باشید که مشتریان شما با افراد دیگری نیز در ارتباط هستند و رضایت آن ها از خدمات شما می تواند بهترین تبلیغ برای یک سالن آرایشی باشد .

رویداد ها :

اگر شما امکانات جدیدی را در سالن آرایشی خود راه اندازی کرده اید یا تنها از محصول خاص و معتبری در سال خود استفاده می کنید، اطلاع رسانی این اخبار می تواند مشتریان بسیاری را به سمت سالن شما روانه کند. شما می توانید با ارسال اس ام اس هایی حاوی جدیدترین اخبار و رویداد ها، مشتریان خود را از وضعیت فوق العاده سالن آرایشی خود مطلع سازید.

نکات آرایشی و زیبایی :

با ارسال پیامک هایی هفتگی، نکات آرایشی و زیبایی را کوچکی را به مشتریان خود آموزش دهید. این کار نظر مثبت مشتریان را نسبت به سالن آرایشی شما به همراه دارد و آن ها را از میزان تخصص خود آگاه می سازد.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.