کاربرد سامانه پیامک | وبلاگ - نگار پیامک

کاربرد سامانه پیامک

مزایای استفاده از پیامک برای برقراری ارتباط با کارکنان

مزایای استفاده از پیامک برای برقراری ارتباط با کارکنان

یک مدیر قابل و کار کشته از اهمیت نیروی کاری آگاه است. کارمندان از ضروریات یک تجارت هستند و به همین دلیل برقراری ارتباط با آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در سازمان های بزرگ برقراری ارتباط رو در رو با کارمندان بسیار دشوار است. این ویژگی پنل اس ام اس از آن دست مزایایی نیست که در طولانی مدت بر روی کسب و کارتان تاثیر بگذارد، بلکه شما باید با هدف و در اسرع وقت آن را انجام دهید. پیامک از آن دست ابزارهای ارتباطی است که ارتباط بین تجارت و کارمندان را آسان می سازد. پیش از این هیچ ابزار قابل اطمینانی برای انجام این کار در دسترس نبود اما اکنون شرکت ها می توانند با استفاده از پنل اس ام اس به راحتی با کارکنان خود در ارتباط باشند. در این مطلب می خواهیم مزایای بازاریابی پیامکی را برای برقراری ارتباطات داخلی بررسی کنیم. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

مزایا و کاربردهای بازاریابی پیامکی برای کتابفروشی ها

 مزایا و کاربردهای بازاریابی پیامکی برای کتابفروشی ها

امروزه افراد سریع ترین و راحت ترین راه انجام یک کار را انتخاب می کنند بنابراین آن ها می خواهند که خریدها یشان نیز به همین شکل صورت گیرد . اگر می خواهید که مشتریان از محصولات شما به خوبی استقبال کنند باید راحت ترین روش ها را به آنها عرضه کنید. یکی از بهترین حالت های ممکن این است که به مشتریان خود این امکان را دهید تا در هر زمان و در هر مکانی بتوانند با شما تماس برقرار کنند. امروزه سفارش محصول از طریق ارسال ایمیل نیز به فرایندی وقت گیر تبدیل گشته است. افراد برای دریافت و ارسال یک ایمیل باید به یک کامپیوتر و اینترنت دسترسی داشته باشند. بنابراین استفاده از سامانه پنل ارسال اس ام اس مناسب ترین روش برای برقراری ارتباط با مشتریان است، حتی در هنگامی که آن ها به رایانه یا اینترنت دسترسی ندارند. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

مزایا و کاربردهای پیامک برای شهربازی ها و مراکز تفریحی

مزایا و کاربردهای پیامک برای شهربازی ها و مراکز تفریحی

این تصور که بازاریابی پیامکی تنها برای شرکت های بزرگ کاربرد و منفعت دارد، تصوری کاملا اشتباه است. استفاده از پنل اس ام اس نه تنها برای تجارت ها ابزار تبیلغاتی مناسب است بلکه برای مراکز تفریحی نیز کاربرد بسیاری دارد. امروزه مراکز تفریحی و شهر بازی هایی نظیر دهکده آبی از پنل اس ام اس برای جذب مشتریان بیشتر استفاده می کنند. متخصصان بازاریابی معتقدند در چند سال آتی میزان ارسال چنین پیامک هایی بیشتر از گذشته خواهد بود. در این مطلب سعی داریم برایتان توضیح دهیم که مراکز تفریحی و شهربازی ها چگونه از مزایا و کاربردهای بازاریابی پیامکی بهره می برند. پس به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

مزایا و کاربردهای پیامک برای کافی شاپ ها

مزایا و کاربردهای پیامک برای کافی شاپ ها

از زمانیکه کافی شاپ ها شروع به استفاده از بازاریابی پیامکی کرده اند، میزان درآمد آنها به صورت چشمگیری افزایش یافته است. بازاریابی پیامکی ابزاری بسیار مناسب و تاثیر گذار برای کسب و کار کافی شاپ ها به شمار می آید. در گذشته تنها سازمان ها و شرکت های معتبر از پنل اس ام اس استفاده می کردند، اما به نظر می رسد امروزه استفاده از پنل اس ام اس در بین صنایع غذایی نیز محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. پیامک ابزار تبلیغاتی بسیاری موثری برای تجارت های کوچک می باشد. در این مطلب می خواهیم برخی از مزایا و کاربردهای بازاریابی پیامکی را برای کافی شاپ ها بر شماریم. به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

مزایا و کاربردهای پیامک برای سینما ها

مزایا و کاربردهای پیامک برای سینما ها

بازاریابی پیامکی ابزار تبلیغاتی بسیار مناسبی برای سینما ها می باشد. بازاریابی پیامکی به صاحبان سینما این امکان را می دهد که تجارت خود را گسترش دهند و مخاطبان بسیاری را به سینمای خود بکشانند. با وجود رقابت زیاد در این صنعت، مطمئنا صاحبان سینما ها تصمیم می گیرند تا راهکارهای مناسب تبلیغاتی برای خود پیدا کنند. بازاریابی پیامکی ابزار تبلیغاتی بسیار خوبی است که می تواند به کسب و کار سینماداران بسیار کمک کند. در این مقاله سعی داریم تا برخی از کاربردها و مزایای پنل اس ام اس را برای شما نام ببریم. پس به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

۳ کاربرد مهم بازاریابی پیامکی برای کارواش ها

3 کاربرد مهم بازاریابی پیامکی برای کارواش ها

صاحبان کارواش ها به تازگی تصمیم گرفته اند که از راهکار جدیدتری برای توسعه و رونق کسب و کار خود استفاده کنند. امروزه فرهنگ استفاده از بازاریابی پیامکی روز به روز در حال رشد است و کارواش ها نیز تصمیم گرفته اند که از این خدمات استفاده کنند. درست است، در ابتدا نیز باور اینکه کارواش ها نیز از پنل اس ام اس استفاده می کنند، برای ما هم کمی تعجب آور بود. اما کاربردها و مزایای سامانه پیامک برای تجارت ها بسیار زیاد است که استفاده نکردن اشتباهی بزرگ به حساب می آید. در این مقاله می خواهیم ۳ کاربرد مهم بازاریابی پیامکی برای کارواش ها را برای شما عزیزان توضیح دهیم. به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

غیرفعال سازی پیامک تبلیغاتی

غیرفعال سازی پیامک تبلیغاتی

خدمات ارزش افزوده (Value Added Service) عنوانی عامه پسند برای یک بخش از صنعت مخابرات است که شامل سرویس های فرعی بوده که تعرفه آن ها از سرویس های استاندارد مانند صدا و فکس بیشتر می باشد. این خدمات این قابلیت را دارند که در هر صنعتی مورد بهره برداری قرار گیرند.

اپراتورهای تلفن همراه کشور نیز در ازای دریافت مبلغی معین از کاربران خود، این سرویس ها را از طریق پیامک در اختیار آنها قرار می دهند. کاربران می توانند از این طریق در جریان اخبار روز جهان قرار بگیرند، در مسابقات، نظر سنجی ها و بازی های مختلف پیامکی شرکت کنند و حتی پیامک های آموزشی را دریافت نمایند. بدیهی است که خدمات ارزش افزوده می تواند به مشتریان کمک کند تا سریع تر و ساده تر به اطلاعات مختلف دست پیدا کنند. اما متاسفانه در ایران، اطلاع رسانی دقیق و درستی در مورد خدمات ارزش افزوده و نحوه فعالسازی و غیز فعالسازی آنها صورت نمی گیرد. این امر باعث شده است تا تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی از این سرویس ها ناراضی باشند. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

۴ ایده فوق العاده برای استفاده از پیامک در پیتزا فروشی ها

4 ایده فوق العاده برای از پیامک در پیتزا فروشی ها

ما در نگار پیامک از کمک کردن به پیتزا فروشی ها خوشحال هستیم، زیرا برای ما، پیتزا فروشی ها نمونه بسیار خوبی از شغل های کوچک موفق هستند. تمام افرادی که ما تا کنون با آنها کار کرده ایم و به آنها مشاوره داده ایم علاقه بسیاری به گسترش دادن کسب و کار خود و فراهم آوردن امکانات مناسب برای مشتریانشان، نشان داده اند. به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه کننده خدمات پیامک در ایران، آگاه سازی مشتریان و صداقت در کار، اهداف اصلی ما در این تجارت می باشند. که ای دو هدف همواره ما را به سمت رضایت مشتریان سوق داده اند. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

مزایا و کاربردهای پیامک برای سالن های آرایشی

مزایا و کاربردهای پیامک برای سالن های آرایشی

اگر شما صاحب یک سالن آرایش باشید، احتمالا با خود فکر کرده اید که چگونه می توانید از سامانه ارسال اس ام اس برای سالن آرایشی خود استفاده نمایید. خب، بهتر است بدانید که بازاریابی پیامکی همان چیزی است که برای رونق کسب و کار خود به آن احتیاج دارید. با استفاده از بازاریابی پیامکی می توانید به راحتی و با هزینه ای بسیار کم با مشتریان خود در ارتباط باشید. با استفاده از پیامک می توانید آرایشگاه خود را تبلیغ کنید، به مشتریان خود وقت ملاقات دهید یا زمان قرار آنها را تغییر دید، نکات آرایش و بهداشتی به مشتریان خود ارسال کنید و در نهایت آنها را در رابطه با کسب و کار خود سرگرم سازید. به زبان ساده بهتر است بگوییم، با استفاده از پیامک می توانید مشتریان بسیاری را به سمت سالن آرایشی خود بکشانید و ساعت ها خلوت خود را پر کنید. همه ی این کارها در جهت کسب درآمد بیشتر انجام می شوند. اگر می خواهید با کاربردها و مزایای پیامک برای سالن های آرایشی آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >

مزایا و کاربردهای پیامک برای رستوران ها

مزایا و کاربردهای پیامک برای رستوران ها

شاید راه اندازی یک رستوران کار راحتی به نظر برسد، اما اداره کردن یک رستوران خوب، مطمئنا کاری بسیار دشوار است. ممکن است که تجارت رستوران شما رونق بسیاری داشته باشد و همواره خیل مشتریان به سمت رستوران شما سرازیر باشد. اما خیلی مواقع پیش آمده است که آنگونه که انتظار داشتید کسب و کار شما پیش نرفته است و حتی روزهایی را بدون مشتری سپری کرده اید. یک روز تعطیل را در نظر بگیرید. آیا آنگونه که می خواهید مشتریان به رستوران شما رفت و آمد ندارند؟ آیا صندلی ها و میزهای شما خالی است؟ این مواقع فرصت مناسبی است که از سامانه ارسال اس ام اس برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید. شما با استفاده از پیامک می توانید به مشتریان خود پیشنهاد های وسوسه برانگیزی بدهید یا به آنها تخفیف ارائه کنید. این گونه پیامک ها مطمئنا مشتریان بسیاری را به سمت میزهای رستوران شما سرازیر می کند. در این مقاله سعی می کنیم که کاربرد ها و مزایای استفاده از پیامک را برای شما عزیزان بررسی کنیم و راهکارهایی را برای استفاده از این سیستم بازاریابی پرقدرت برای عملکرد بهتر رستورانتان، به شما ارائه دهیم. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید. (بیشتر…)

ادامه مطلب را بخوانید >
صفحه 1 از 212

ثبت نام رایگان پنل اس ام اس در کمتر از چند دقیقه پنل اس ام اس