مزایا و کاربرد های پیامک برای دفاتر بیمه

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توانید دفتر بیمه خود را به مشتریان بشناسانید؟ بیمه خدمتی اجتماعی است که تمامی مردم یک جامعه به آن نیاز دارند و داشتن آن را برای امنیت خود و خانوادشان بسیار مهم می دانند. اما شما چگونه می توانید در این بازار پر رقیب نگاه مشتریان را به سمت خود جذب نمایید و خود را از رقبایتان متمایز نمایید؟ امروزه راهکارهای بسیاری جهت تبلیغ یک کسب و کار وجود دارند. اما در این میان بازاریابی پیامکی موفق ترین سیستم تبلیغاتی به شمار می رود. در نگاه اول احتمالا استفاده از سامانه ارسال اس ام اس در گزینه های شما وجود ندارد اما در مدت کوتاهی که از پیامک در جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده می شود، این سیستم تاثیرگذاری خود را به همگان ثابت کرده است. اهمیتی ندارد که شغلتان چیست و چه کسب و کاری را دنبال می کنید، پیامک می تواند در مدت زمانی کوتاه کسب و کارتان را رونق بخشد.

قاعدتا دفاتر بیمه، فارق از نام تجاریشان، مسیر کاری مشخصی را پیروی می کنند. اما آنچه که یک دفتر بیمه را از رقبا و سایر شعبات متمایز می کند، میزان و سطح ارائه خدمات به مشتریان است. پیام کوتاه را می توان یکی از مناسب ترین و بهترین ابزارها برای ادارات بیمه دانست. در ادامه مطلب مزایا و کاربردهای استفاده از پنل اس ام اس در دفاتر بیمه را بررسی می نماییم.

چرا دفاتر بیمه باید از پیامک استفاده نمایند؟

همانطور که می دانید ما در ابتدای قرن بیست و یکم زندگی می کنیم. می توان گفت که امروزه اکثریت مردم جهان از تلفن همراه استفاده می کنند و همیشه آن را با خود به همراه دارند. آمارها حاکی از آن است که ۹۰% از پیامک ها، در ۳ دقیقه ابتدایی از ارسال خوانده می شوند. این آنی بودن، یکی از مهمترین مزایای اس ام اس می باشد. با استفاده از سامانه ارسال پیامک شما می توانید مطمئن باشید که پیام های شما در سریع ترین حالت ممکن به دست مخاطبانتان رسیده و خوانده می شوند. هیچ سیستم تبلیغاتی دیگری چنین امکانی را برای شما فراهم نمی کند.

همچنین، تلفن همراه برای همگان به عنوان وسیله ای شخصی تلقی می شود، بنابراین شما می توانید با کمی دقت رابطه ای صمیمی را با مشتریان خود برقرار کنید. این رابطه ی صمیمانه می تواند دو-طرفه باشد و مشتریان نیز می توانند با ارسال پیامک به شما سوالاتشان را با شما مطرح سازند. به این ترتیب مشتریان به طریق مختلفی با کسب و کار شما درگیر می شوند. برقراری رابطه صمیمی باعث می شود که مشتریان متوجه شوند که تنها هدف شما، فروش بیشتر محصولاتتان نیست و رضایت مشتریان در اولویت اهدافتان قرار دارد.

کاربردهای بازاریابی پیامکی برای دفاتر بیمه

حال این سوال برای شما پیش می آید که کاربردهای بازاریابی پیامکی برای ادارات و دفاتر بیمه چیست و چگونه می توانید از این سامانه بهترین استفاده را انجام دهید؟

هدفگیری دقیق

با استفاده از بانک موبایل کاملی که نگار پیامک در اختیارتان قرار می دهد می توانید به مشتریان خود پیامک ارسال نمایید. شما می توانید با استفاده از این شماره های طبقه بندی شده (بر اساس استان، شهر، محله، کد پستی، مشاغل، اپراتورهای تلفن همراه و …) بازار مورد نظر خود را هدف قرار دهید و افراد مختلف جامعه را از وجود خدمات خود آگاه سازید. همچنین می توانید بر اساس جنسیت و مشاغل آنها، پیشنهاد های خاصی را به آنها ارائه کنید و در نتیجه مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

تمدید قرارداد

با استفاده از پنل اس ام اس شما می توانید در هنگام اتمام قرارداد مشتریان به آنها اخطار دهید و از آنها تقاضا کنید که برای تمدید قرارداد خود اقدام کنند. مطمئنا پیغام شما در مدت زمان کوتاهی به دست مشتری شما می رسد و وقت و هزینه ای را از شما نخواهد گرفت. یکی دیگر از مزایای بسیار جالب سامانه ارسال اس ام اس، قابلیت ارسال خودکار پیامک های می باشد. شما می توانید پیامک ها را از پیش زمانبندی نمایید تا سامانه با فرا رسیدن زمان تمدید قرارداد به صورت خودکار پیامک ها را برای مشتریان ارسال کند. به این ترتیب دیگر وقت شما برای ارسال دستی پیامک ها تلف نخواهد شد. با استفاده از این قابلیت می توانید به راحتی تمام یادآوری های لازم را به مشتریان انجام دهید و مطمئن باشید که همه چیز به بهترین نحو اداره می شود.

پاسخگوی خودکار

کافی است که قابلیت ارسال پاسخ به صورت خودکار سامانه خود را فعال سازید تا مشتریان بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را از طریق سرویس پیامک دریافت نمایند. با این روش مشتریان می توانند با ارسال یک کلمه کلیدی به خط اختصاصی شما از آخرین وضعیت بیمه خود و هر نوع اطلاعاتی که می خواهند مطلع گردند.

پیام های تبریک

با استفاده از سامانه ارسال اس ام اس می توانید با فرا رسیدن مناسبت های مختلف به مشتریان خود، پیامک تبریک بفرستید. این کار می تواند میزان صمیمیت شما را با مشتریانتان بیشتر کند. شما حتی می توانید با شخصی سازی پیامک ها، در هنگام سالگرد تولد مشترینتان، برایشان پیام تبریک بفرستید. به این واسطه مشتریان احساس صمیمیت بیشتری با شما خواهند کرد و متوجه می شوند که شما به مشتریان خود اهمیت می دهید.

خدمات جدید

در مواقعی که خدمات و امکانات جدیدی را برای دفتر بیمه خود راه اندازی می کنید، می توانید با ارسال پیامک مشتریان خود را از جدیدترین خدمات خود مطلع سازید و به آنها پیشنهاد دهید که از این خدمات شما استفاده کنند. حتی می توانید برای تشویق بیشتر آنها برای استفاده از خدماتتان، تخفیف ویژه ای برایشان قائل شوید. این کار مشتریان را برای استفاده بیشتر خدمات شما ترغیب می کند.

مسابقه و نظر سنجی

برای جذب مخاطبین بیشتر، مسابقه و نظر سنجی برگزار کنید. تنها کافیست که یک مسابقه چند گزینه ای طراحی کنید و یک جایزه ی مناسب برای برنده مسابقه در نظر بگیرید. با این روش افراد بیشتری با خدمات شما آشنا خواهند شد و در نتیجه مشتریانتان بیشت خواهد شد. همچنین با برگزاری یک نظر سنجی می توانید نظرات مخاطبانتان را درباره ارائه خدمات و سرویس های خود بدانید. برگزاری نظر سنجی شما را در ارائه خدمات بهتر یاری خواهد کرد.

سایر امکانات

علاوه بر موارد گفته شده در بالا، سامانه ارسال پیام کوتاه، قابلیت های دیگری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. با بازاریابی پیامکی می‌توانید از مشتریانتان جهت انتخاب شما به عنوان نماینده بیمه شان تشکر نمائید، رویدادهای مهم را به آنها اطلاع رسانی کنید، پیشنهادات و تخفیف های مختلفی به آنان بدهید، برای برقراری ارتباط با کارمندان از آن استفاده کنید، پیشنهاد و انتقادات مشتریانتان را دریافت کنید و … .

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.