باورهای غلط درباره بازاریابی پیامکی

اگر به تازگی با بازاریابی پیامکی آشنا شده اید و یا می خواهید از آن برای تجارت خود استفاده کنید، بهتر از کمی در مورد آن تحقیق کنید. نظر مردم درباره این شیوه از بازاریابی چیست؟ مطمئنا شما نظرات گوناگونی را درباره آن دریافت خواهید کرد. حتی ممکن است برخی مردم بازاریابی پیامکی را با ایجاد اپلیکیشن موباید اشتباه بگیرند. برخی دیگر نیز فکر می کنند این سیستم تبلیغاتی تنها برای رستوران ها جواب می دهد. هر دوی این باورها کاملا اشتباه می باشد. در ایم مقاله ما ۵ باور اشتباهی که در مورد بازاریابی پیامکی وجود دارد را برای شما بیان خواهیم کرد.

بازاریابی پیامکی تنها ارسال اسپم است

مطمئنا برخی افراد وجود دارند که به درستی از پنل اس ام اس خود استفاده نمی کنند. بازاریابی پیامکی همیشه قوانین خاص خود را داشته است، اما در چند سال گذشته این قوانین بسیار سخت گیرانه شده اند. اکنون برای استفاده غیر قانونی مجازات هایی در نظر گرفته شده است و سو استفاده از سامانه پیامک اکنون پیگرد قانونی دارد.

سیستم بازاریابی پیامکی بسیار قدیمی است

در واقع این جمله اساسا اشتباه است. بازاریابی پیامکی سیستم تبلیغاتی مدرن و جدیدی است که هر ساله میزان استفاده از آن در حال رشد است. حتی می توان گفت که امروزه، بازاریابی پیامکی محبوبترین سیستم تبلیغاتی دیجیتالی در سراسر جهان است.

بازاریابی پیامکی برای شغل من مناسب نیست

این نکته را در نظر داشته باشید که بازاریابی پیامکی می تواند برای هر تجارتی کاربرد داشته باشد. مطمئنا در این میان، برخی افراد نتیجه ی بهتری دریافت خواهند کرد، اما این دلیل نمی شود که شما نتوانید با استفاده از آن کسب و کار خود را رونق دهید.

من باید خط اختصاصی خریداری کنم، اما از براین مقرون به صرفه نیست

نگار پیامک به شما عزیزان پنل رایگان ارائه می کند. سپس شما می توانید با مشاهده انواع پنل های ما، آن که برای شما مناسبتر است را خریداری نمایید. همچنین ما در نگار پیامک سرویس آزمایش را در اختیار کاربرانمان قرار می دهیم تا بتوانند پیش از خرید سامانه پیامکی، آن را امتحان کنند. تنها هدف ما در نگار پیامک، موفقیت شما در تجارتتان است.

برای استفاده از سامانه پیامک باید متخصص بازاریابی بود

از باورهای غلطی که تا به حال گفته شد، جمله بالا رایج ترین آنهاست. ما در نگار پیامک تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا یک تاجر را به کارشناس بازاریابی تبدیل کنیم. سامانه نگار پیامک به گونه ای طراحی شده است که هر فردی با هر میزان از سوادی می تواند از آن به راحتی استفاده نماید.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.