10 واقعیتی که پیامک را به موفق ترین سیستم تبلیغاتی تبدیل کرده است

طی سالیان گذشته پنل های اس ام اس به یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای شرکت ها تبدیل شده اند. هرچند، مطمئنا از این بابت تعجب نمی کنید، زیرا بیشتر شما در حال حاضر از میزان تاثیر گذاری این روش ارتباطی/تبلیغاتی آگاهی دارید. حال ممکن است برخی از شما صحت و سقم این مسئله را باور نکنند به همین خاطر ما در این مطلب تصمیم داریم ۱۰ واقعیت بازاریابی پیامکی را برای شما بیان کنیم. این ۱۰ واقعیت دلایلی برای موفقیت بازاریابی پیامکی در چند سال اخیر هستند.

محبوبیت اس ام اس

بر اساس آخرین آمارگیری ها و تحقیقات صورت گرفته، بیش از دو سوم صاحبان موبایل در جهان از سرویس اس ام اس استفاده می کنند. تقریبا می توان گفت ۶/۴ میلیارد نفر در جهان روزانه پیامک ارسال می کنند. با این تعداد جمعیت که از تلفن همراه استفاده می کنند و بیشترشان نیز از سرویس پیامک بهره می برند، می توان مطمئن بود که این سیستم بازاریابی/خدماتی کاملا کارآمد است.

پاسخگویی سریع

تنها چهار دقیقه. چهار دقیقه میانگین زمانی است که یک نفر اس ام اس دریافتی خود را بر روی تلفن همراهش باز می کند و مطالعه می کند. این در حالی است که میانگین زمان مطالعه یک ایمیل ۴۸ ساعت تخمین زده شده است. اگر به دنبال روشی هستید که ارتباطی سریع و آنی را با مشتریان تان در اختیار شما قرار دهد، یک پنل اس ام اس می تواند بهترین ابزار برای شما باشد.

۱۵۰ بار مشاهده تلفن همراه در روز

در طی یک روز عادی، فرد معمولی به طور میانگین ۱۵۰ بار گوشی موبایل خود را چک می کند. این واقعیت به این معنی است که شما می توانید مطمئن باشید مخاطبتان حتما اس ام اس تبلیغاتی شما را در مدت کوتاهی مطالعه می کند.

کوپن های تخفیف پیامکی

تحقیقات انجام شده نشان می دهد، بیشتر افراد ترجیح می دهند پیغام هایی که برایشان ارسال می شود را از طریق پیامک دریافت کنند تا دیگر ابزارهای ارتباطی. علاوه بر این، آمارها نشان می دهند افرادی که کوپن تخفیف پیامکی دریافت می کنند ۳۵ برابر بیشتر از دیگر افراد از کوپن های تخفیف خود بهره می برند. مطمئنا این واقعیت برای تمامی تجارت ها خبر بسیار خوشی است.

معروف سازی نام تجاری

با استفاده از پنل اس ام اس می توانید نام تجاری خود را به خوبی به مردم معرفی کنید. برای این کار تنها کافیست به مشتریان خود پیشنهاد خوبی بدهید تا آنها برای بازدید از فروشگاهتان ترغیب شوند. در آنجا می توانید با آخرین تکنیک های بازاریابی آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

سالهای در حال گذر

بازاریابی پیامکی در سال ۱۹۹۹ و به صورت کاملا اتفاقی راه اندازی شد.. اما این اتفاق منجر به تحولی شگرف در صنعت بازاریابی و تبلیغات سراسر جهان گردید. مطمئنا امروزه روش تبلیغات و بازاریابی یک محصول نسبت به گذشته تغییرات اساسی داشته است.

میانگین تعداد پیامک هر فرد در ماه

اولین پیامک در سال ۱۹۹۲ ارسال شد. از آن زمان تا کنون میانگین تعداد ارسال پیامک روندی رو به رشد داشته است. آمارگیری های انجام گرفته در سال ۲۰۱۱ حاکی از آن بود که هر فرد در طول ماه به طور میانگین ۱۵۰ اس ام اس ارسال می کند. بنابرای و بر اساس این واقعیت مشتریان و تجارت ها می توانند از طریق بازاریابی پیامکی به راحتی با یکدیگر در ارتباط باشند.

با کارمندان خود در ارتباط باشید

در حالیکه پنل اس ام اس به عنوان ابزار ارتباطی موثر برای کسب و کارها و مشتریان شان شناخته شده است، اما همچنین روش بسیار خوبی برای برقراری ارتباط صاحب کاران با کارمندانشان می باشد. پیامک مناسب ترین راه برای اطلاع رسانی تغییرات ایجاد شده در برنامه، یادآوری کردن قرارهای ملاقات و مصاحبه هاست. بازاریابی پیامکی منعطف ترین روش تبلیغاتی است که همه تجارت ها می توانند از آن سود ببرند.

دسترسی به داشتن به همه

بازاریابی پیامکی بسیار موثر است زیرا تعداد موبایل ها از رایانه ها بیشتر است. همچنین می توان گفت که بازاریابی پیامکی تا کنون موفق تر از دیگر روش های تبلیغاتی عمل کرده است. آیا میزان موفقیت بازاریابی پیامکی را می دانید؟ بهتر است با این عدد آشنا شوید : ۹۵%

زنان بیشتر پیامک ارسال می کنند

طبق آمارهای شرکت Nielson، زنان در صدر بیشتری از ارسال کنندگان پیامک را تشکیل می دهند. همچنین زنان مسئولیت خرید ۷۰% از اجناس را در فروشگاه ها دارند. بنابراین بهتر است که بدانید باید پیامک های خود را به چه افرادی ارسال نمایید.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.