8 قانون پیامکی که باید آنها را اجرا کنید

برای کم کردن حجم گفته های خود، فرض می کنیم که شما با بازاریابی پیامکی آشنایی لازم را دارید. تنها چیزی که نمی دانید این است که این سیستم تبلیغاتی چگونه کار می کند یا چگونه می توانید با استفاده از آن کسب و کار خود را رونق دهید. اکنون می توانید یک نفس راحت بکشید، زیرا ما اینجا در نگار پیامک در کنار شما هستیم. در این مطلب می خواهیم ۸ قانونی را که برای داشتن یک تجارت موفق در بازاریابی پیامکی باید رعایت کنید را برایتان نام ببریم.

شما خوشحالید، آنها خوشحالند، همه ما خوشحالیم

افرادی که در فهرست اعضای خبرنامه پیامکی شما هستند کسانی هستند که انتخاب کردند که در فهرست خبرنامه پیامکی شما باشند. این نکته را بدانید که همانطور که این افراد به سادگی به عضویت خبرنامه شما درآمده اند، به همان سادگی نیز از فهرست شما جدا خواهند شد. اما اگر شما آنها را راضی نگه دارید، نیازی نیست که نگران این موضوع باشید. اگر شما مشتریان خود را راضی نگه دارید، در نهایت خودتان نیز راضی خواهید بود و همه ما برنده خواهیم بود. مطمئن شوید که پیشنهادها و اطلاعاتی که به مشتریانتان می دهید با ارزش و با معنی هستند، اگر از این بابت مطمئن شوید فهرست اعضای خبرنامه شما روز به روز طولانی تر خواهد شد.

ارسال پیامک، نه اسپم

هیچ کسی دوست ندارد دریافت کننده اسپم باشد، هیچ کس، حتی گوشی تلفن شما. اگر شما روزانه چندین اس ام اس برای مشتریان خود ارسال می کنید، این می تواند ارسال اسپم به حساب بیاید و این کار می تواند مشتریان شما را پراکنده کند. شما باید به مشتریان خود اجازه دهید که تعداد پیامک های دریافتی خودشان را انتخاب کنند. سعی کنید تنها پیامک هایی که به نظرتان برای مشتریان مهم است را ارسال کنید.

ساعات کاری

این یک قانون است که حتما پیامک های خود را در زمانی ارسال کنید که به عنوان ساعات کاری محسوب می شود. معمولا این زمان از ساعت ۸ صبح الی ۹ شب می باشد. قبل و بعد از این دوره زمانی می تواند آسایش و آرامش مخاطبانتان را مختل کند که این کار نتیجه خوبی بر تجارت شما نخواهد داشت.

پیامک های شخصی سازی شده

هیچ چیزی نمی تواند کسب و کار شما را مانند یک پیامک شخصی سازه شده به مشتریان رونق بخشد. مشتریان شما دوست دارند که با آنها صمیمی و دوستانه رفتار کنید. هر چقدر پیامک شما شخصی سازی شده تر باشد، بازخورد بهتری خواهید گرفت. برای این کار بهتر است که سلایق مشتریان خود را بشناسید و به آنها احترام بگذارید.

داشتن لینک ارتباطی ضروری است

درست است که تعداد کاراکترهای یک پیامک بسیار کم است، اما همیشه از اینکه یک راه ارتباطی به مشتریان خود معرفی کرده اید، مطمئن شوید. آدرس شرکت شما، آدرس پست الکترونیکی تان، شماره تلفنتان یا هرچیزی که افراد می توانند از طریق آن با شما در ارتباط باشند، جزو لینک ارتباطی محسوب می شود.

لغو اشتراک آسان

مطمئنا شما می خواهید هر فردی که در فهرست پیامکی شما ثبت نام کرد، برای همیشه مشتری شما بماند. بهتر است کمی واقع گرا باشید. همه افراد از محصولات شما لذت نمی برند و طرفدار شما نیستند و این امر کاملا طبیعی است. اما شما باید امکانی را برای آنها فراهم کنید تا بتوانند به راحتی از فهرست خبرنامه پیامکی شما انصراف دهند. این به آن است که انصراف از فهرست شما به آسانی ثبت نام در آن است. چرا باید برای افرادی که از محصولات شما استقبال نمی کنند پیامک فرستاد؟

دیگر راه های تبلیغات را فراموش نکنید

بی تردید آمارهای بازاریابی پیامکی فوق العاده بالا و تاثیر گذارند. مسلما دسترسی به ۹۶% از مخاطبانتان ظرف کم تر از ۴ دقیقه آمار بسیار تحسین برانگیزی است. این آمار بازاریابی پیامکی را بهترین شیوه ی تبلیغاتی می کند. اما به این معنی نیست که شما از دیگر ابزارهای تبلیغاتی استفاده نکنید. بازاریابی ایمیلی، شبکه های اجتماعی، وبسایت و … همگی انواعی از شیوه های بازاریابی و تبیلغات هستند که باید به آنها رسیدگی شود. اگر همه ی از این شیوه های تبلیغاتی به درستی در کنار یکدیگر استفاده کنید، مطمئن باشید در مدتی کوتاه، نتیجه مطلوب خود را خواهید گرفت.

دسته بندی منطقه ای

اگر می توانید پیامک های خود را شخصی سازی شده ارسال کنید امری بسیار خوب است، اما می دانید بهتر چیست؟ که این پیامک ها را بر اساس منطقه و شهر تقسیم بندی کنید. سعی کنید، پیامک های خود را بر اساس مکان و موقعیت افراد دسته بندی کنید، مخصوصا وقتی که از طرف یک شرکت بزرگ و معتبر اس ام اس ارسال می کنید.

با رعایت نکات گفته شده در بالا می توانید نتیجه دلخواه خود را از کمپین تبلیغات پیامکی خود بگیرید.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.