بازاریابی پیامکی چگونه می تواند کسب و کار کوچک شما را ارتقا دهد؟

احتمالا شما از دوستانتان زمزمه هایی از بازاریابی پیامکی را شنیده اید، اما هنوز آمادگی این را ندارید تا در این عرصه قدم بگذارید. بیش از همه هر چیز دیگری، مطمئن نیستید که این روش بازاریابی نوین بتواند کسب و کار شما را رونق بخشد. مطمئنا از خود این سوال را می پرسید که بازایابی پیامکی چگونه می تواند بر روی تجارت کوچک من تاثیر بگذارد؟

هرچند که ما می توانیم با دلایل بسیاری به شما ثابت کنیم که بازاریابی پیامکی ابزاری ضروری برای یک کسب و کار است اما در همین متن به چند نمونه از این دلایل اکتفا می کنیم.

ارتقا سطح روابط با مشتریان

هنگامی که مشتریان به فهرست پیامکی شما ملحق می شوند، از شما انتظار دارند که با آنها مانند یک VIP برخورد شود. آنها می خواهند که پیشنهادهای اختصاصی از طرف شما دریافت کنند و اولین فردی باشند که از تخفیف های شما با خبر می شوند. تا هنگامی که شما از این قاعده پیروی کنید و با مشتریان پیامکی خود مانند VIP رفتار نمایید مطمئن باشید که سطح روابط شما با آنها ارتقا خواهد یافت. همچنین شما می توانید به خاطر اینکه به شما وفادار هستند، به آنها جوایزی اهدا کنید. با این کار مطمئن باشید که آنها مشتری شما باقی خواهند ماند.

افزایش میزان خرید

شما برای اینکه میزان فروش محصولاتتان بیشتر شود به مشتریانتان پیامک می دهید، درست است؟ بازاریابی پیامکی به شما این امکان را می دهد که این پیشنهادات را به صورت اختصاصی و انحصاری ارسال نمایید. با ارسال کوپن تخفیف پیامکی، پس از مدتی میزان درگیری مشتریان با کسب و کار شما افزایش چشمگیری خواهد داشت، که در نهایت سطح تجارت شما را ارتقا خواهد داد.

حذف تاخیرات در ارتباطات

باز شدن تمامی پیامک ها، به این معنی است که کمپین تبلیغات پیامکی شما تاثیر گذار خواهد بود. شما می توانید با استفاده از پنل اس ام اس از ۹۹% تاخیرات و دیده نشدن های ایمیل های خود جلوگیری کنید. علاوه بر این، برقراری ارتباط با پیامک بسیار سریع تر و آسان تر از ارسال ایمیل می باشد.

افزایش میزان وفاداری مشتریان

هر چه بیشتربا مشتریان خود در ارتباط باشید، افراد بیشتری با برند تجاری شما آشنا خواهند شد. بازاریابی پیامکی به طور طبیعی میزان وفاداری مشتریان شما را افزایش خواهد داد به این ترتیب که اعضای فهرست خبرنامه پیامکی شما با دیدن کوپن های تخفیف شما، خود به خود به فروشگاه شما مراجعه می کنند. مطمئن باشید که مشتریانتان هنگامی که متوجه شوند شما قدردان وفاداری آنها هستید،به شما وفادار خواهند ماند.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.