افتتاحیه

مفتخریم اعلام داریم که در تاریخ سوم دی ماه ۱۳۹۳ سامانه ارسال پیام کوتاه نگار پیامک با هدف بالا بردن سطح فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات در ایران به خصوص در زمینه ارائه سامانه ارسال پیام کوتاه فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. نگار پیامک با بهره گیری از جدیدترین سیستم ها و امکانات سامانه ارسال پیامک و به پشتوانه تخصص و دانش کادر مجربی که در اختیار دارد، مصمم است که تحولی عظیم را صنعت پیشرفته پیام رسانی کشور ایجاد نماید. از رویکردهای اصلی نگار پیامک تزریق ایده های نوین به جریان عظیم تبلیغات با هدف ارتقا کیفیت پیام رسانی و پشتیبانی از مشتریان در ایران است. امروزه پیامک، تنها ابزاری برای احوال پرسی مخاطبان تلفن همراه با یکدیگر نیست. به جرات می توان گفت که در چند سال گذشته استفاده از پیام کوتاه به یکی از اصلی ترین ابزارهای تبلیغاتی و ارائه خدمات به مشتریان تبدیل شده است. سازمان ها و ارگان های دولتی، بانک ها، ادارات، دانشگاه ها، صاحبان صنایع، کارخانه ها، شرکت ها، فروشگاه و تقریبا می توان گفت تمامی اصناف از پیامک به عنوان کاربردی ترین ابزار برای برقرای ارتباط با مخاطبانشان استفاده می کنند.

نگار پیامک با ساده سازی نحوه ی ارسال پیامک از طریق وب، این امکان را برای تمامی افراد فراهم نموده است که با هر سطح دانش و معلوماتی بتوانند در جهت رونق بخشیدن به کسب و کار خود، در کوتاه ترین زمان، اقدام به ارسال پیام کوتاه نمایند. نگار پیامک از تمامی کارفرمایان، صاحبان صنایع، تاجران، فروشندگان و تمامی کسانی که می خواهند از طریق سامانه ارسال پیامک تجارت یا کسب و کار خود را تبلیغ کنند، دعوت می کند که با دریافت پنل پیام کوتاه از این سایت در کوتاه ترین زمان، ارتباط با مخاطبان خود را مدیریت نمایند.
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.