مزایا و کاربردهای پیامک برای کافی شاپ ها

از زمانیکه کافی شاپ ها شروع به استفاده از بازاریابی پیامکی کرده اند، میزان درآمد آنها به صورت چشمگیری افزایش یافته است. بازاریابی پیامکی ابزاری بسیار مناسب و تاثیر گذار برای کسب و کار کافی شاپ ها به شمار می آید. در گذشته تنها سازمان ها و شرکت های معتبر از پنل اس ام اس استفاده می کردند، اما به نظر می رسد امروزه استفاده از پنل اس ام اس در بین صنایع غذایی نیز محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. پیامک ابزار تبلیغاتی بسیاری موثری برای تجارت های کوچک می باشد. در این مطلب می خواهیم برخی از مزایا و کاربردهای بازاریابی پیامکی را برای کافی شاپ ها بر شماریم. به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

ایجاد پایگاهی از اطلاعات مشتریان

در چند سال گذشته کافی شاپ ها به طرز جالبی از بازاریابی پیامکی استفاده می کنند. کافی شاپ ها با استفاده از این ابزار سعی در جذب مشتریان بیشتری هستند. نکته جالب این است که انجام این پروسه، زمان را اتلاف نمی کند. هنگامی که پیامک ها به مشتریان ارسال شوند، به سرعت به این پیامک ها پاسخ داده خواهد شد. مزیت داشتن پایگاهی از شماره تماس های مشتریان این است که پس از مدتی نام تجاری شما به شهرت می رسد و این امر خود موجب افزایش درآمد خواهد شد. هر کافی شاپی که می خواهد به هر نحوی سطح تجاری خود را ارتقا دهد می تواند از بازاریابی پیامکی کمک بگیرد.

آگاه سازی و اطلاع رسانی به مشتریان

مشتریان هرچه بیشتر از تجارت شما اطلاعات داشته باشند، به برند شما بیشتر اعتماد می کنند. بازاریابی پیامکی به شما این امکان را می دهد تا به صورت لحظه ای با مشتریان خود در ارتباط باشید و آنها را از خدمات و محصولات جدید خود مطلع سازید. کافی شاپ ها می توانند با استفاده از پنل اس ام اس مشتریان را از جدیدترین آیتم های اضافه شده در منوی غذایی خود مطلع سازند. همچنین شما می توانید با ارائه تخفیف های هفتگی آنها را ترغیب کنید که به کافی شاپ شما سر بزنند.

ارسال اخبار روز

از آنجایی که همه ما همیشه گوشی موبایل خود را به همراه داریم، بر قراری ارتباط از طریق پیامک بسیار آسان است. کافی شاپ ها از این ویژگی پیامک برای اطلاع رسانی اخبار خود به مشتریان استفاده می کنند. این پیامک های می توانند در صبح برای مشتریان ارسال گردند و مشتریان را برای صرف صبحانه به کافی شاپ خود دعوت کنند. همچنین کافی شاپ ها از بازاریابی پیامکی برای ارسال تخفیف به مشتریان استفاده می کنند. همه ی این کارها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و درآمد زایی بیشتر صورت می گیرد.

تشویق مشتریان

بازاریابی پیامکی تجارت شما را به جای اینکه محصول محور کند، به سمت مشتری مداری سوق می دهد. مشتری مداری یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت هر تجارتی به شمار می آید. این موفقیت زمانی اتفاق می افتد که شما بتوانید مشتریان خود را تجارتتان درگیر کنید. برای مثال می توانید با برگزاری مسابقه و ارائه هدایای ارزنده توجه آنها را جلب کنید.

نتیجه گیری

نه تنها کافی شاپ ها بلکه دیگر تجارت های مرتبط با صنایع غدایی از بازاریابی پیامکی استفاده می کنند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که شما نیز به یکی از کاربران سامانه پیامکی تبدیل شوید و از مزایا و کاربردهای آن لذت ببرید.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.