ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با سامانه نگار پیامک

با خرید هر یک از سامانه های پیامک در ایران می توانید به شماره های مورد نظر خود و یا شماره های استان های سراسر کشور پیام کوتاه ارسال کنید و از سایر امکانات مرتبط با این سامانه استفاده نمایید. مدیریت کردن سامانه پیام کوتاه، نوشتن متن پیام کوتاه، زمانبندی ارسال پیامک، تعداد ارسال ها، انتخاب استان (و شهر) و درنهایت انتخاب نوع شماره های دایمی یا اعتباری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شماره های فعال شهر ها و مناطق در تمام سامانه های پیام کوتاه نصب شده اند، و شما می توانید براحتی به مناطق هدف خود پیام کوتاه ارسال نمایید. کلیه سامانه های پیامکی دارای شماره ای اختصاصی برای ارسال پیامک می باشند و مشترکین می توانند علاوه بر ارسال پیامک، از طریق این شماره ها پیامک دریافت کنند. به این معنی که شماره اختصاصی مذکور، برای ارسال و دریافت پیامک، تنها در انحصار یک مشترک است. زبان سامانه نگار پیامک فارسی است و محیط کاربری بسیار آسان و جذابی دارد. علاوه بر این، کتاب راهنمای موجود در سایت نگار پیامک می تواند مخاطبان را در بهره گیری بهتر از سامانه یاری نماید.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

اصلی ترین قابلیت سامانه نگار پیامک، ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است. ویژگی مثبت تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰% آن است. مدیریت کامل پیامک ها، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی از دیگر ویژگی های ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه محسوب می شود.

مزایای تبلیغات پیامکی

مزایا و کاربردهای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را می توان به ترتیب زیر نام برد :

سرعت بالای ارسال پیامک ها

یکی از بهترین ویژگی های ارسال پیامک تبلیغاتی سرعت بسیار بالای آن در رسیدن به مخاطب و دیده شدن آن است. ممکن است مراسم خاصی در تاریخ معینی برگزار شود یا فروشگاهی حراج فصلی برگزار کند یا یک مسابقه پیامکی برگزار شود یا حتی نظر سنجی عمومی انجام بگیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی از این اتفاق ها ارسال پیام کوتاه است.

ماندگاری

می توانید مطمئن باشید که پیامک تبلیغاتی شما مدت زیادی در تلفن همراه مخاطبان باقی می ماند، زیرا حجم فیزیکی چندانی را اشغال نمی کند و بطور کلی وجود آن مزاحمتی برای کاربر ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی جذاب باشد تا شخص با فرض اینکه ممکن است در آینده ی نزدیک به کالا یا خدمات معرفی شده نیاز پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

دستگاه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی محسوب می شود که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مشترکین قرار دارد. به این ترتیب مخاطبان به محض اینکه نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی داشته باشند، به راحتی این کار را انجام می دهند. با همین فرض شما می توانید مطمئن باشید که مخاطبانتان در هر کجا باشند پیامک شما را دریافت می کنند.

خواندن صد درصد مشترکین

آمار نشان میدهد بیشتر مخاطبان پیامک های دریافتی خود را در ۱ دقیقه ابتدایی پس از ارسال مطالعه می کنند و در لحظه خواندن همه حواس خود را در خواندن متن پیامک تبلیغی متمرکز می کنند.

بدون نیاز به ابزار توزیع

پیامک تبلیغاتی جزو معدود روش های بازاریابی است که ابزار توزیع نیاز ندارد که با سرعت بالا و با همان هزینه ی اولیه، ارسال و توزیع می شود.

هدف گیری به مخاطبان خاص

از جمله مزایای خاص ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی، قابلیت هدفمند سازی مخاطبان اس. استفاده از سایر روش های هدفمند مانند تلفن و نامه نه تنها زمان و هزینه ی زیادی می خواهد، بلکه نیازمند نیروی انسانی نیز هست.

هزینه متناسب با تیراژ

فرض کنید چاپ کاتالوگ و توزیع آن به مخاطبان، حدود ۱۰۰ تومان هزینه داشته باشد، اما اگر برای هر نفر دو پیامک تبلیغاتی هم ارسال شود، بیش از ۲۰ تومان خرج نخواهد داشت. علاوه بر این مدیریت تیراژ ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار آسان تر است. شاید هیچ گاه نشود ۱۰۰ برگ کاتالوگ با هزینه مناسب چاپ کرد، اما با همین مقدار پول ۱۰۰ پیام کوتاه فرستاد بدون اینکه تیراژ پایین روی هزینه هر پیامک تبلیغاتی تاثیر منفی داشته باشد.

ویژگی های سامانه نگار پیامک

اکنون که به اهمیت استفاده از تبلیغات پیامکی آگاهی پیدا کردید، روش های ارسال پیامک انبوه با استفاده از سامانه پیام کوتاه نگار پیامک را برایتان توضیح می دهیم.

استفاده از فایل شماره های موبایل

می توان از این روش برای ارسال پیامک انبوه به مشتریان (افرادی که پیش از این از خدمات و محصولات شما استفاده کرده اند) استفاده کرد. می توانید به راحتی با ثبت شماره تلفن همراه آنها و تهیه یک فایل از این شماره ها، در فواصل زمانی معینی به آنها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. ارسال پیامک انبوه با استفاده از فایل شماره ها بصورت کامل در راهنمای سامانه نگار پیامک توضیح داده شده است.

استفاده از دفترچه تلفن

برخی فعالیت ها و خدمات نیازمند اطلاعاتی بیشتر از شماره تلفن همراه مشتری هستند. به طور مثال افتتاح حساب بانکی نیازمند ارائه مشخصات فردی از جمله تاریخ تولد است. در صدور بیمه نامه تاریخ انقضای آن مهم است. با داشتن این اطلاعات و ثبت آنها در دفتر تلفن سامانه پیامک می توان از گزینه های متنوع و هوشمند سامانه ارسال پیامک استفاده کرد. پیام تبریک تولد، یادآوری پرداخت اقساط، اخطار اتمام مدت بیمه نامه از جمله موارد کاربر دفترچه تلفن می باشد.

ارسال پیامک به پیش شماره خاص

در این شیوه ارسال با دانستن اینکه پیش شماره مربوط به کدام شهر است، می توانید به تمام یا تعداد محدودی تلفن همراه از پیش شماره مورد نظر پیامک انبوه ارسال کنید. برای مثال پیش شماره ۰۹۱۲۴۹۱ مربوط به مشترکین ورامین است. به این ترتیب می توانید به تمام یا تعدادی شماره در بازه ۰۹۱۲۴۹۱۰۰۰۰ تا ۰۹۱۲۴۹۱۹۹۹۹ پیامک انبوه ارسال کنید.

ارسال اس ام اس انبوه به استان و شهر خاص

یکی از قابلیت های منحصر به فرد سامانه نگار پیامک بانک شماره موبایل شهر های کشور می باشد. شما با استفاده از بانک شماره های ما می توانید به مشترکین استان یا شهر مورد نظرپیام کوتاه ارسال کنید. این قابلیت در تبلیغات شهری، اعلام سوانح طبیعی، تبلیغات انتخاباتی و … کاربرد فراوان دارد.

ارسال انبوه اس ام اس به اصناف و مدیران

برخی از خدمات و محصولات ماسب با فعالیت های مشتریان خاص می باشد؛ پزشکان، اساتید دانشگاه، معلمان، معماران، سهام داران، وکلا و … . نگار پیامک این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که از طریق بانک اطلاعاتی به هر صنفی که می خواهید پیامک ارسال کنید.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.