مزایا و کاربردهای پیامک برای مهد کودک ها

اگر قصد دارید تا از پنل اس ام اس برای رونق بخشیدن به کسب و کار مهد کودک خود استفاده کنید، مطمئن باشید که تصمیم درستی را گرفته اید. امروزه تکنولوژی نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می کند و به نظر می رسد که ما بدون تکنولوژی دیگر قادر به انجام کارهایمان به صورت معمولی نخواهیم بود. بازاریابی پیامکی یکی از مناسبترین ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی برای تجارت های کوچک و بزرگ می باشد. مطمئنا داشتن ارتباط سریع با مشتریان یکی از لزومات یک مهد کودک می باشد. اگر از هر مدیر موفقی درباره بازاریابی پیامکی سوال کنید به شما خواهد گفت که استفاده از سامانه پیامک برای هر کسب و کاری چقدر مفید خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا برخی از مزایا و کاربردهای بازاریابی پیامکی را برای مهد کودک ها بر شماریم. پس به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

به اشتراک گذاری اطلاعات

هر پدر و مادری می خواهد بداند که در مهد کودکی که فرزنداشان حضور دارد، چه وقایعی در حال اتفاق است. مهد کودک ها می توانند از بازاریابی پیامکی برای اطلاع رسانی از فعالیت ها، برنامه ها و وضعیت کودکان استفاده کنند. ممکن است که شما در مهد کودک خود برنامه ای هفتگی یا ماهیانه را برای کودکانتان در نظر داشته باشید. با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با والدین کودکان می توانید اعتماد آنها را نسبت به خود جلب کنید و به آنها اطمینان دهید که کودکانشان در محیطی امن و آرام نگه داری می شوند.

اطلاعیه ها

اگر در مهد کودک شما حادثه ای غیر قابل پیش بینی اتفاق افتاده است که منجر به تعطیلی چند روزه مهد کوکتان می شود، می توانید با ارسال اس ام اس به والدین کودکان آنها را از یش از این موضوع با خبر کنید. این کار باعث می شود که والدین کودکان برای نگه داری فرزندشان در محلی دیگر به صورت موقت برنامه ریزی کنند. این نوع خدمت رسانی از آن دست کارهایی است که می تواند شما را نسبت به دیگر رقبایتان موفق سازد.

برنامه ها و رویدادها

اگر برای کودکان برنامه ریزی خاصی انجام داده اید مثلا می خواهید برای یکی از کودکان جشن تولد بگیرید و یا می خواهید کودکان را به یک اردوی علمی/تفریحی ببرید می توانید قبل از اقدام به انجام هر کاری با ارسال یک پیامک برای والدین کودکان آنها را از این موضوع با خبر سازید. این کار نه تنها وقت شما را تلف نمی کند بلکه مهد کودک شما را در چشم والدین بسیار مسئول نشان می دهد.

کوپن ها و تخفیف ها

شما می توانید با ارسال کوپن های تخفیف و پکیج های ویژه به مشتریانتان آنها را ترغیب کنید تا فرزندانشان را در مهد کودک شما ثبت نام کنند. هم چنین شما می توانید برای جذب مشتریان بیشتر از مخاطبانتان بخواهید که چند روز و به صورت رایگان فرزندان خود را به مهد کودک شما بیاورند و در صورت رضایت خاطر آنها را در آنجا ثبت نام کنند. این ها همه استراتژی هایی هستند که می توانند شما را در تجارتتان موفق سازند.

نتیجه گیری

بازاریابی پیامکی ابزار ارتباطی فوقا العاده مناسبی برای مهد کودک ها می باشد. تقریبا می توان گفت که بازاریابی پیامکی انقلابی در این رشته و تخصص به وجود آورده است. استفاده از یک پنل اس ام اس مزایای متعددی را برای مهد کودک شما خواهد داشت. همه ی اینها به نحوه استفاده شما از این سیستم تبلیغاتی/خدماتی بستگی دارد.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.