سه راهکار موثر برای موفقیت کمپین بازاریابی پیامکی

هیچ گاه بدون برنامه ریزی به مشتریان خود اس ام اس ندهید. همیشه برای کمپین خود برنامه ریزی کنید. کاربرانی که با بازاریابی پیامکی آشنایی چندانی ندارند ممکن است برای شروع استفاده از پنل اس ام اس خود دچار مشکل شوند. اگر برای راه اندازی کمپین بازاریابی پیامکی خود برنامه ی ویژه ای ندارید، ممکن است که کارهایتان ۳ برابر بیشتر از حد معمول زمان ببرد. به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید و نکات آن را رعایت فرمایید تا میزان جذب شدن مشتریان به کسب و کار خود را مشاهده کنید.

ارائه پیشنهاد اختصاصی به مشتریان

در ابتدا بهتر است مطمئن شوید که پیامک های شما حاوی پیشنهادهای اختصاصی هستند. هیچ گاه به اعضای خبرنامه ی پیامکی خود پیشنهاد و تخفیفی را که به دیگر مشتریان خود می دهید، ارسال نکنید. همچنین، هیچ گاه یک پیشنهاد یکسان را برای مشتریانتان خود نفرستید. برای مثال اگر به افرادی که از طریق وبسایتتان با شما آشنا شده اند، ۱۰% تخفیف می دهید، این تخفیف را برای اعضای خبرنامه پیامکی خود قائل نشوید. سعی کنید که پیشنهاد ها و تخفیفاتی که برای آنها می فرستید اختصاصی باشند.

تخفیف های مدت دار ارائه دهید

دوباره تکرار می کنیم، هیچ گاه بدون برنامه ریزی به مشتریان خود تخفیف ندهید. مشتریان برای دریافت تخفیف های اختصاصی به عضویت خبرنامه پیامکی شما در می آیند. و آنها از شما انتظار دارند که مانند یک فرد مهم با آنها برخورد کنید و براورده کردن انتظار آنها وظیفه شماست. اما شما نمی توانید همیشه به آنها تخفیف دهید. بنابراین بهتر است که با ارائه ی تخفیف های مدت دار آنها را راضی نگه دارید.

همیشه راهی برای تماس به مخاطبان خود بدهید

هنگامی که شروع به ارسال پیامک های خود به مشتریانتان کردید، مطمئن شوید که راهی برای تماس به مشتریان خود ارائه می کنید. این راه می تواند، آدرس فروشگاه شما، آدرس وبسایتتان، شماره تلفن و یا هرچیزی باشد که مشتریان می توانند از طریق آن با شما درارتباط باشند.

فهرست خبرنامه خود را گسترش دهید

اگر هیچ کس از وجود شما اطلاعی ندارد، چگونه می خواهید از مردم انتظار داشته باشید که از شما خرید کنند؟ راهی پیدا کنید تا مشتریان شما به عضویت خبرنامه پیامکی تان در بیایند. اگر مشتریان شما در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند، می توانید خبرنامه خود را در آنجا تبلیغ کنید.

***

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی نگار پیامک به شماره تلفن ۶۶۹۱۴۸۷۵-۰۲۱ تماس بگیرید.